G: Muuttamisesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Erään kanssa on nyt tullut keskusteltua muuttamisesta jonkun verran :saint:

Niin tuli siinä sit mieleen tällänen gallup:

Mikä on pisin välimatka, jonka olet muuttanut? Millä kokoonpanolla, minkä ikäisenä ja miksi?

Ite oon pysynyt koko ikäni Espoon rajojen sisällä :whistle: Mut esim. mun äiti on muuttanut Rovaniemeltä tänne aikoinaan, nuorena vanhempien ja siskojensa kanssa, ovat asuneet mm. Kemissä ja Tampereellakin.

Kouvolasta Pietarsaareen ja takaisin (about 6 tuntia matka-aika). Yksin asuin silloin, ja muuton suoritti meidän faija ja Mikaelin kummisetä (on siis sukua, kun ei silloin Mikaelia ollu vielä ) autolla ja peräkärryllä. Lisäksi muutin siellä Pietarsaaren sisällä 2 kertaa, ja silloinkin faija kävi Kouvolasta tekemässä mun muutot :). Ja tää kaikki yhden vuoden aikana :D.

Seinäjoelta Helsinkiin, 19-vuotiaana, yksin ja opiskelujen perässä. Helsingistä Jyväskylään, yksin ja töiden perässä 24-vuotiaana. Ja sitten Jyväskylästä Raumalle miehen perässä 27-vuotiaana.

:D
no pisin matka tähänmennessä on jotain 7km :D miehen ja lasten kans muutettu :D eli ei oo tätä kaupunkia kauemmas lähdetty,vielä ;)

mut toivonmukaan tässä tämän vuoden puolella tulis muuttokilometrejä semmonen reilu 600 :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
:D
no pisin matka tähänmennessä on jotain 7km :D miehen ja lasten kans muutettu :D eli ei oo tätä kaupunkia kauemmas lähdetty,vielä ;)

mut toivonmukaan tässä tämän vuoden puolella tulis muuttokilometrejä semmonen reilu 600 :whistle:

:D :hug: :heart: :laugh:

Olin 6v, kun muutin pisimmän matkan elämässäni, vajaa 550km lapsuudenperheeni kanssa (isä, äiti, minä ja siskoni) isän työn vuoksi. Sen jälkeen aikuisena pisin muuttomatka on ollut n. 15km oman perheen kanssa, eli minä, mieheni ja kolme lastamme, syynä omakotitaloon muuttaminen.

Kotka-Lahti-Hamina-Lahti-Espoo.. (siis kaupunkien väliset muutot, sisäisiä muuttoja tolkuton määrä lisää.. )
En tiedä mikä välimatka pisin, mutta työläin oli viimisin, Lahti-Espoo sillä olin n. rv30 raskaana ja esikoinen oli 11kk vanha.. ja vaikka kuinka piti vaan olla työnjohtaja, kyllä niitä laatikoita ja huonekaluja tuli kannettua..

Mä olen melkein aina asunut Espoossa,( pari kk stadissa ja 4viikkoa Keravalla ei varmaan lasketa mukaan?) ja kaksi vuotta asuin Turussa. Sinne muutin exän opiskelujen takia. Eli se välimatkahan on jotain 170km, se siis se mun pisin muuttomatka!
Ja niin, Turkuun muutin exän kanssa, ja pois sieltä muutin kahdestaan pienen vauvan kanssa :D

Pk-seudun nurkilta Lappeenrantaan, 18-vuotta juuri täytettyäni, pois vanhempieni luota ja mieheni tykö =) Taisipa sitten olla viimeinen ns iso muutto, tuo mies kun ei täältä lähde pois kulumallakaan...

Yhteistyössä