G:Montako vuotta jaksaisit olla työttömänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no en jaksais kovin kauan olla en edes yhtääkään vuotta. nyt oon ollu 6kk työttömänä ja vituttaa se työkkärissä juokseminen ja että sama mitä tekee niin sinne pitää ilmottaa ja paperia sun muuta täyttää. mieluummin töihin menee kun ravaa työkkärissä.

No en vuottakaan jaksais olla, jos en mitään töitä tällä koulutuksellani saisi, mistään päin suomea (joo, töiden perässä voisin muuttaa ihan mihin vaan), niin miettisin yrittäjyyttä tai kouluttautuisin uudelleen. Mä en työttömänä kykenisi olemaan, stressaantuisin ihan liikoja.

En tiedä...

Lottovoiton jälkeen vaikka ikuisesti. En tosin työttömänä varsinaisesti (ts. en todellakaan olisi kirjoilla työkkärissä). Enkä toimettomana; tekisin varmaan jotain antoisaa vapaaehtoistyötä, matkustelisin, olisin mukana kaikenlaisissa järjestöissä ja sitä rataa.

Mutta ihan niinku oikeasti työttömänä en jaksaisi olla vuottakaan.

Jos en ikinä saisi töitä, niin vaihtaisin alaa ja opiskelisin (ja tämä siis jo paljon ennen kun olen ollut "ikuisesti" työttömänä), ja/tai menisin harjoitteluun jonnekin.

Mä kyllä luulen että jos jään työttömäksi niin yritän hakeutua ensimmäisessä mahdollisessa yhteishaussa opiskelemaan haluamaani alaa. Eri juttu jos en pääse, mutta uskoisin että jotain tekemistä/opiskelemista löytäisin pian.

Jos rahaa olisi elää niin vaikka koko loppu elämäni. Tosin tekisin välillä varmaankin jotain vapaaehtois juttuja, en nyt mene 100% vannomaan ,kun eihän sitä koskaan tiedä vaivautuisiko sitä koskaan tekemään. Mutta jos tekisin niin jotain eläimii liittyvää varmastikkin, ei muu varmaan jaksaisi kiinnostaa tarpeeksi.

[QUOTE="vieras";26104918]Rikkaana ikuisesti. Köyhänä en kovin pitkään.[/QUOTE]

Peesi. Tällä hetkellä alle kuukaus työttömyyttä takana. Yhdessä haastattelussa käyty ja kouralliseen paikkoja haettu. Kivahan se on kotona olla lapsen kanssa, vaikka tuntuukin vähän tyhjältä kun ei "ole syytä" enää olla.
Jos rahat riittäisi niin kyllähän sitä täyttäisi päivänsä vaikka millä.

Yhteistyössä