G: Montako kaveria/ystävää sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nimetön";21984840]Mä ajattelen täsmälleen samanlailla. Sen takia aina odotan että kaveri textais eka kun mietin että en mä viittii textata tai soittaa kun kuitenkin mä häiritsen...[/QUOTE]

Mulla on han sama juttu!! Tämä helposti ystävystyvä ystäväni sanoi että meinasi jossain vaiheessa jo luovuttaa, kun en ottanut yhteyttä. ( juurikin kun en kehdannut ko. syystä) Onneksi hän oli sinnikäs.:-)

ei yhtään. :( en saa helposti.

tai no yksi kaveri on mutta asuu satojen kilometrien päässä ja yhteydenpito ja ystävyys siis puheluiden ja tekstareiden muodossa. ehkä kerran vuoteen nähdään.

Oisko yks (siskoni) jota voisin pitää ystävänä ts hänen kanssaan voin jutella melkein mistä vaan. Kavereita ei oikein ole, tai no on työkavereita mut en juurikaan heidän kanssaan ole vapaa ajalla tekemisissä. En tiedä mut toisaalta viihdyn ihan hyvin itteksenikin ja jotenkin en osaa kutsua esim työkavereita kahville tai lenkille tai muuhun sellaseen. Samoin jos minua kutsutaan kylään niin ei vaan tule lähdettyä.

Mulla on oikeita ystäviä 2-3. Muutama (3) kaveria joiden kanssa kuitenkin nähdään säännöllisesti, mutta en syvimpiä tuntojani heille tilitä ja uskoisin ettei hekään mulle. Lisäksi työkavereita. En tutustu helposti enkä luota ihmisiin, syynä selkäänpuukotus "ystävältä" vuosia sitten. Parhaat ystäväni on kuitenkin siskoni ja mieheni, vain heidän seurassaan olen ehdottoman oma itseni.

Yhteistyössä