G: Monellako on nomination-koru ja mitä laattoja teillä on siinä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mimosa
Sain jouluna mieheltä lahjaksi. Valmiiksi löytyi sydän ja kahden lapsen etunimen kirjaimet. Itse olen ostanut enkelin, tähden ja perhosen. Liikkeessä olisi varattuna tyttö ja poika, kunhan saisin aikaiseksi ne hakea..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Olen ihan pihalla tuosta koko Nomination-korusta. Paljonko se ranneke maksaa? Entä laatat?
Peruspala (eli pala jossa ei ole mitään kuviota) maksaa 0,5e/kpl. ja kuviolliset palat maksavat 16 eurosta ylöspäin noin 100(?) euroon asti.

Mulla on, ja haluaisin vaikka mitä paloja, oon suunnitellut valmiiksi jo mimmosen korun teen... Mutta kun ei oo oikeen ylimäärästä rahaa, niin tuntuu niin tyhmältä maksa noin turhista jutuista.. Vaikka kai sitä joskus vois itteensäkin hemmotella...

Mulla on! Ja paloina: skorpioni (mieheltä synttärilahjaksi), rosa-nauha (äitiltäni muuten vaan, mummullani on rintasyöpä..), 2 poikaa vierekkäin (ostin itse, meillä 2 poikaa), SIS (lukee SIS, sain veljiltä), jalka (tykkäsin, sain jouluna 2 samanlaista, jotka sitten vaihdoin), vaaleensininen tutti (tämä myös vaihdossa), valkoinen neliapila (tämä myös vaihdossa), enkeli (joululahjaksi tädiltäni), M-kirjain (joululahja kaveriltani, etunimeni ensimmäinen kirjain) ja hymynaama (joululahja pikkuveljeltäni).

Nyt on jokatoisessa pala ja yhdet on jo vierekkäinkin :)

vieras
Jos nomination tuntuu liian massalta, suosittelen kokeilemaan samantyyppistä, mielestäni paljon hienostompaa korua (riippuu tietenkin millaisia heloja ostaa, mutta osa on hyvinkin kalliita). Elikkä siis Pandora Jewelry. Aloitusranneke maksaa 25? ylöspäin ja helmet/helat maksavat 20?->900?. (kurkatkaa linkki)

http://media.merchantcircle.com/8906052/Pandora_bracelets_full.jpeg

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos nomination tuntuu liian massalta, suosittelen kokeilemaan samantyyppistä, mielestäni paljon hienostompaa korua (riippuu tietenkin millaisia heloja ostaa, mutta osa on hyvinkin kalliita). Elikkä siis Pandora Jewelry. Aloitusranneke maksaa 25? ylöspäin ja helmet/helat maksavat 20?->900?. (kurkatkaa linkki)

minàkààn en pidà nomination korusta, italiasta tulee paljon kauniimpikin asioita =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pandora on enemmän minunkin makuuni. Sain mieheltä joululahjaksi :)
Aion kerätä siihen sekä hopeisia että kultaisia helmiä/heloja.

eve
Mulla on se classic malli,eli ihan perus, ja kAks kuvalaattaa; kultainen vaaka (hOroskooppimerkkini) ja tummansininen zirkoni-timantti (tarkoittaa pikkuveljeäni tavallaan..)
Ostin muuten juuru edellistorstaina tuon vaa`an ;)

Mammax

Jos kiinnostaa
Täältä Turusta löytyy Silver Studio niminen paikka jossa järjestetään pandora (perinteinen versio) ketjukursseja. Siellä tehdään noita maskotteja ITSE hopeasavesta...

Jos joku jaksaa näpertää niin mikäs siinä sitten. Itse omistan ja panostan nominationiini :D

Yhteistyössä