G. Mitkä kengät sinä näistä laittaisit?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Myönnän et on aika vähäiset kenkävarastot minulla ;) Varsinkin nyt näin talvelle.
Mut lähden huomenna koko päiväksi kaupungille. Aamupäivä menee lapsen kans sairaalassa ja loppupäivä kaupoilla,jos lapsen vointi sen sallii.
Mut nyt tuli ongelmaksi et minkälaiset kengät laittaisin...
Olen ihan viimesillään raskaana.

A. Saappaat,joissa on pikkusen kantaa. On nätit, mut vuorettomat ja ei ole mitenkään lämpimät. On Liukkaat.

B. Vuorelliset talvikengät. Huonot kävellä jos koko päivän pitää olla jalassa. Mut lämpimät.

C. Tylsät Viikingin coret. Lämpimät.Ei liukkaat. Ja jaksaa kävellä ja pitää jalassa vaikka koko päivän.

Muuten varmaan laitan jalkaan Farkut ja Tumman neuleen. Ja takiksi mustan untuvatakin tai mustan mokkanahkatakin.

vieras kans
Mä olen muutenkin niin tylsä,et jos olisin myös raskaana niin laittaisin sellaiset kengät joilla oikeesti jaksan kävellä. Oli nätit tai ei. Eli valitsen C vaihtoehdon.

vieras
Goret. Mulla on näin viimeisillään raskaana jalat niin turvoksissa että mulle ei mut enää mahdu kuin vaelluskengät, mutta onhan ne siksikin parhaat, ettei niillä hevillä liukastu ja loukkaa itseään ja ne on mukavat kävellä. Olisinpa sievä näky vaappuessani ison mahani kanssa korkkareissa :D

Vieras
Siis minkänäköinen on tuo c vaihtoehto? Ei kuullosta ollenkaan kaupunkiin sopivalta, ehkä johonkin metsään. Osta heti ensimmäisenä sieltä kaupungista tyylikkäät matalat saappaat.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis minkänäköinen on tuo c vaihtoehto? Ei kuullosta ollenkaan kaupunkiin sopivalta, ehkä johonkin metsään. Osta heti ensimmäisenä sieltä kaupungista tyylikkäät matalat saappaat.
Miksi ei talvipakkasella vois laittaa kaupungille kunnon talvikenkiä? :eek:
Mä mieluummin laitan sinnekkin lämpimät kengät kuin palelisin ja liukastelisin jollain sappaan korkkareilla.
Ja minulla ainakin on ihan kivan näköset coret joilla voi lähtä vaikka sinne kaupungille ;) Sä et ehkä vois mut mä voin. ja jos olisin vielä raskaana viimesillään niin en todellakaan ottais riskiä et lentäisin nurin sen takia et en laittais kunnon kenkiä jalkaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Miten niin ei sovi kaupunkiin?
Pitää olla tyylikäs vaikka henkensä uhalla ;)

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi ei talvipakkasella vois laittaa kaupungille kunnon talvikenkiä? :eek:
Mä mieluummin laitan sinnekkin lämpimät kengät kuin palelisin ja liukastelisin jollain sappaan korkkareilla.
Ja minulla ainakin on ihan kivan näköset coret joilla voi lähtä vaikka sinne kaupungille ;) Sä et ehkä vois mut mä voin. ja jos olisin vielä raskaana viimesillään niin en todellakaan ottais riskiä et lentäisin nurin sen takia et en laittais kunnon kenkiä jalkaan.
Ei tarvitse laittaa mitään korkkarisaappaita. Lämpöisiä ja matalia saappaita löytyy ja ovat sata kertaa tyylikkäämpiä kuin jotkut metsäkengät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pitää olla tyylikäs vaikka henkensä uhalla ;)

No ilmankos mua sitten niin tuijoteltiin kaupungilla,kun coret jalassa pistelin menemään.

Vieras

Luuletko oikeasti että edes valmistaja ajattelee tuollaisten kenkien olevan kaupunkikäyttöön? Suomessa ei ole mitään käsitystä tilannepukeutumisesta.

Yhteistyössä