G: Miten usein saat kuulla / sanot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähän surullinen

Vieras
Gallup
1. Oma sukupuolesi, kumppanisi sukupuoli, kuinka kauan yhdessä
2. Miten usein puolisosi SANOO rakastavansa sinua?
3. Miten muutoin hän kertoo rakastavansa sinua?
4. Miten usein itse sanot rakastavasi

omat vastaukset:
1. n, m, 15 v.
2. ehkä kaksi kertaa vuodessa
3. päivittäisillä teoilla
4. suunnilleen kerran kuussa

1. Oma sukupuolesi, kumppanisi sukupuoli, kuinka kauan yhdessä Nainen kera miehen, yhdessä 5v
2. Miten usein puolisosi SANOO rakastavansa sinua? Lähes päivittäin.
3. Miten muutoin hän kertoo rakastavansa sinua? Sanoin, kosketuksin...
4. Miten usein itse sanot rakastavasi Lähes päivittäin

1. Nainen, Mies, 10v
2. Joka päivä
3. Pienillä teoilla, ei ole kuitenkaan mikään mahdottoman hellyyttä osoittava tapaus ;)
4. Joka päivä

Olemme sanoneet rakastavamme toisiamme lähes joka päivä koko tämän 10 vuoden ajan. Joku saattaisi ajatella sen olevan rutiini mutta jos rakkaudenosoitus jätetään sanomatta, kumpikin tietää, ettei kaikki ole hyvin ja asia selvitetään kunhan toinen leppyy.

1. nainen, mies, 7v.
2. päivittäin
3. teoilla, halauksilla
4. useita kertoja viikossa (mutta pitäisi sanoa useammin)

Olen nainen, me ollaan oltu naimisissa kohta 12 vuotta.

Hän sanoo joka päivä, että rakastaa minua.
Hän halailee minua, suukottelee, juttelee, haluaa viettää aikaa mun kanssa. Jos leivon, teen ruokaa, tai ompelen, hän siivoaa mun jäljet.

Mä sanon myös rakastavani häntä joka päivä.

1. n, m, 5 v.
2. joka päivä
3. päivittäisillä teoilla, halaamalla, kuuntelemalla, auttamalla
4. ihan joka päivä

Miten joku voi olla kertomatta joka päivä???

-Nainen, mies, kohta 4 vuotta
- Päivittäin
- Läheisyys, teot, halit, pusut ym.
- Päivittäin

1. nainen, mies, 6vuotta
2. monta kertaa viikossa, ei kuitenkaan ihan päivittäin
3. Sipaisee aina ohikulkiessaan, kutsuu kullaksi ja rakkaaksi, halaa ja pussaa, ostaa toisinaan kukkia, auttaa arjessa ja huolehtii jaksamisesta
4. useemman kerran viikossa

Gallup

Nainen, Mies. N. 3,5 vuotta.

Sanonut oma-aloitteisesti ehkä 2 kertaa tänä aikana. Jos minä sanon ensin niin "vastaa" kyllä.

No emmä tiiä.. Kai se sellanen arkinen huolta pitäminen ja hellyys on sitä..

Varmaan kerran viikossa keskimäärin..

Alkuperäinen kirjoittaja tälli;23116856:
1. n, m, 5 v.
2. joka päivä
3. päivittäisillä teoilla, halaamalla, kuuntelemalla, auttamalla
4. ihan joka päivä

Miten joku voi olla kertomatta joka päivä???

Miten joku voi kertoa sen joka päivä?????

1. Oma sukupuolesi, kumppanisi sukupuoli, kuinka kauan yhdessä: N, M, 6v.

2. Miten usein puolisosi SANOO rakastavansa sinua? Ehkä kerran kuussa

3. Miten muutoin hän kertoo rakastavansa sinua? Teoilla, tuo mulle yllättäen jotain pientä kun tietää että mulla on ollut rankkaa, tai tekee jonkun homman mun puolesta... Tätä tapahtuu useammin kuin sitä lauseen sanomista. Ei ole hänelle ongelma sen sanominen, ei vaan viitsi. Ja kun tiedän sen muutenkin niin nuo pienet muistamiset riittää...

4. Miten usein itse sanot rakastavasi? Ennen sanoin lähes päivittäin, mutta nykyään tuntuu että menee kuuroille korville, eli ehkä kerran viikossa jos sitäkään...

Sinänsä hassua kun se oli mies joka suhteen alussa ensimmäisenä sanoi että rakastaa. Ja siitä se vääntää edelleen vitsiä kun vastasin siihen että kiitos samoin :D En ollut aiemmissa suhteissa tottunut sanomaan sitä lausetta ääneen enkä ollut vielä myöskään ihan varma omista tunteistani...

Koska sitä ajattelee joka päivä, että voi että mä rakastan tota.

Ja kuitenkin meitä on erilaisia. Onko siis ihme, jos joku ei sanokaan sitä joka päivä. Ei, vaikka ajattelisi toista lämmöllä ja tuntisi rakkautta. Rakastan sinua saattaa tulla esiin juuri siinä arkisessa juoksussa, sanat saattavat olla vain sanoja. Ehkä se rakkaus löytyy toisen sylistä tai siitä hetkestä, kun toinen kietoo kätensä sinun ympärillesi. Ehkä se rakkaus tuntuu palavimmalta ilman sanojakin sinä hetkenä, kun kahden ihmisen kehollisuus kietoutuu turvallisesti toiseen rakastellessa. Sitä tässä haen.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän surullinen;23116743:
Gallup

omat vastaukset:
1. Olen nainen ja olen naimisissa miehen kanssa. 6 vuotta olemme olleet yhdessä.
2. Useita kertoja päivässä
3. Meillä on erittäin paljon hellyyttä ja lisäksi kaikilla arkipäiväisillä jutuilla. Esim. ostaa pyytämättä jotain kaupasta, josta ei itse pidä, mutta tietää minun pitävän, suunnittelee lomamatkoja miettien mistä minä tykkäisin ja sitten ehdottelee niitä, pesee ja huoltaa autoni ettei minun tarvitse edes miettiä sitä, hymyilee ja nauraa enemmän minun seurassani kuin muiden, ym, ym.
4. useita kertoja päivässä.

Ja kuitenkin meitä on erilaisia. Onko siis ihme, jos joku ei sanokaan sitä joka päivä. Ei, vaikka ajattelisi toista lämmöllä ja tuntisi rakkautta. Rakastan sinua saattaa tulla esiin juuri siinä arkisessa juoksussa, sanat saattavat olla vain sanoja. Ehkä se rakkaus löytyy toisen sylistä tai siitä hetkestä, kun toinen kietoo kätensä sinun ympärillesi. Ehkä se rakkaus tuntuu palavimmalta ilman sanojakin sinä hetkenä, kun kahden ihmisen kehollisuus kietoutuu turvallisesti toiseen rakastellessa. Sitä tässä haen.
Ai mut sähän kysyit, et miten joku voi sanoa sen joka päivä ja mä vastasin siihen. Ihan helposti voi. Ei sen aanomatta jättäminen tee rakastamisesta tai jostain hetkestä sen täydellisempää.

Ai mut sähän kysyit, et miten joku voi sanoa sen joka päivä ja mä vastasin siihen. Ihan helposti voi. Ei sen aanomatta jättäminen tee rakastamisesta tai jostain hetkestä sen täydellisempää.

Olihan tuo tietysti vastaus siihen kysymykseen, mutta irroitettuna keskustelun kontekstista. Tiedätkö? Siis ei minään torumisena tai ränttinä tämä, ihan vain tarkennuksena, jotta tulen ymmärretyksi.

1. Oma sukupuolesi, kumppanisi sukupuoli, kuinka kauan yhdessä? N, M yhdessä 10,5v
2. Miten usein puolisosi SANOO rakastavansa sinua? Päivittäin, 4-5 kertaa
3. Miten muutoin hän kertoo rakastavansa sinua? Kaikki läheisyys, muut höpötykset <3
4. Miten usein itse sanot rakastavasi? Useita kertoja päivässä

1. N+m, yhdessä 4,5v
2. Oma-aloitteisesti pari kertaa vuodessa
3. Päivittäin suukottelemalla tai muuten tekemällä jotain hellyyttävää, huomioimalla mut yllättävillä tavoilla ja asettamalla mun tarpeet omiensa edelle
4. Ehkä nelisen kertaa vuodessa

Meillä on tapana kuitenkin kysyä leikillisesti "vieläkö sä rakastat mua" tai tuumata johonkin juttuun, että "silti mä rakastan sua", niitä en tähän laskenut.

Viimeksi muokattu:
Nainen, mies, 9v
Joka päivä
Sanoin, teoin, elein.
Harvoin