Mitä herkkuleipäsi sisältää ja mitä leipää syöt mieluiten?
"vieras" 18.01.2011 #3 Kunnon perunalimppu on namnam =) Päälle oivariinia tai voita, salaattia,kinkkuleikkelettä, juustoa, kurkkua ja paprikaa.
Kunnon perunalimppu on namnam =) Päälle oivariinia tai voita, salaattia,kinkkuleikkelettä, juustoa, kurkkua ja paprikaa.
"Neith" 18.01.2011 #4 leipää, voita, juustoa, meetvurstia ja herkkukurkkua.. joko lämpimänä taikka kylmänä..
"vieras" 18.01.2011 #5 minulla on kaksi lempparia myslipuikulat pestokastiketta vuohenjuustoa -> uuniin että juusto sulaa uunin jälkeen rucolaa + tomaattia toinen lemppari Chiapatta leipää pippurikalkkunaa salaattia suolakurkkuja pippurilevite
minulla on kaksi lempparia myslipuikulat pestokastiketta vuohenjuustoa -> uuniin että juusto sulaa uunin jälkeen rucolaa + tomaattia toinen lemppari Chiapatta leipää pippurikalkkunaa salaattia suolakurkkuja pippurilevite
"Anne" 18.01.2011 #6 Pelkät päälliset. (Jos ihan oikeasti söisin leipää niin Reittisen rieskaa se olisi)
"vieras" 18.01.2011 #10 Tuore perunarieska tai itse tehty monivilja leipä, vaikka ois kyllä itse tehdyt karjalanpiirakat on hyviä, päälle voileviä, juustoa, kurkkua ja tomaattia...
Tuore perunarieska tai itse tehty monivilja leipä, vaikka ois kyllä itse tehdyt karjalanpiirakat on hyviä, päälle voileviä, juustoa, kurkkua ja tomaattia...
vierailija 15.10.2024 #11 Alkuperäinen kirjoittaja "vieras": Näytä alkuperäinen viesti Mitä herkkuleipäsi sisältää ja mitä leipää syöt mieluiten? Click to expand... Molemmille puolille voita jotta on aina oikein päin jos sattuu putoamaan lattialle. Näin kuulemma rengit teki entisaikoina.
Alkuperäinen kirjoittaja "vieras": Näytä alkuperäinen viesti Mitä herkkuleipäsi sisältää ja mitä leipää syöt mieluiten? Click to expand... Molemmille puolille voita jotta on aina oikein päin jos sattuu putoamaan lattialle. Näin kuulemma rengit teki entisaikoina.
-roosaruusa- 15.10.2024 #12 Lämpimänä. Sula juusto on tärkein. Voi olla tomaattia tai vaikka sinappia lisänä. Mutta ei useaa lisuketta. Vähän on herkumpi.
Lämpimänä. Sula juusto on tärkein. Voi olla tomaattia tai vaikka sinappia lisänä. Mutta ei useaa lisuketta. Vähän on herkumpi.