G: Miten monta hametta omistat ja miten usein käytät niitä?

• Viestiketjun aloittaja papukaijan ruokottomat puheet
  • Ensimmäinen viesti
papukaijan ruokottomat puheet
Mä sain lukumääräksi neljä.

Yksi on farkkuminihame ja erittäin ahkerassa käytössä kesällä. Toinen on trikoinen vaaleanpunainen minihame ja ahkerassa käytössä kotona, mutta en uskaltaudu sen kanssa ulos. Kolmas polvipituinen farkkuhame - käytän joskus. Neljäs on ollut kerran päällä juhlissa.

Mulla on kolme: yksi on musta trikoohame, ja se on mun ykköskotiasu nykyisin; toinen on musta vakosamettihame, ja sitä pidän - viikoittain ehkä. Kolmas on vaaleanruskea kesähame, jota tuskin tulee enää pidettyä. On sen verran isoksi käynyt sitten viime kesän :).

ymmällään
öh, mie sain luvuksi jotakuinkin 15 ja käytän hameita hyvin harvoin :D
jostain syystä vaan ostan niitä :D
mulle kyllä sopii sinänsä hame, mie en van osaa olla sellaisessa :D

Olisko 10. Kaikki lyhyitä. Inhoan pitkiä, polvien yläpuolelle pitää olla. Puolet farkkuhameita tai muuta paksua kangasta, joita käytän ympäri vuoden. Talvisin paksut sukkikset alle. (Juu, ei asuta Suomessa...) Sitten loput on hellehameita.

hameton
Ei montaa kaapista löydy. Menneinä vuosina oon käyttänyt pitkiä mekkoja ja nilkkamittaisia kietaisuhameita. Yks pitkä farkkuhame oli kans, se oli jees. Mut mut..kun olen persjalkainen pitkäselkä, eikä sääretkään ihan suorat, ni pidä siinä sitten hameita...

hotchpotch
Monia monia. En mä oikein housuista tykkääkkään.

Sain lukumääräksi 17. Suosikkeina erityisesti vekkihameet, joita on neljä. Kaksi villakankaista ja kaksi ohuempaa. Tykkään että vekkihame näyttää erityisen hyvältä, kun sen seuraksi valikoi sopivanlaiset sukkikset. Hameiden kanssa olen tarkka sukkahousuista, koska lähes kaikki hameeni ovat polven yläpuolelle ulottuvia. Kaikki hameet oikeastaan vuoroviikoin käytössä. Talvella myös. Alle vaan vähän paksummat sukkahousut tai villasukkikset, niin hyvin pärjää.

Yhteistyössä