G: Mitäs olette kerenneet tälle aamulle hommailla?

Heräilin kuuden maissa ja kävin koirien kanssa pikku lenkin, reilu puoli tuntia. Hain päivän lehden ja
sitten suihkuun, särkylääkkeen ottoon, kahvin ja puuron keittoon, pikku matsi ukon kanssa (ärsyttää koko äijä) ja nyt istun tässä.

Onko kerrottu missään monelta ne Variksen tulokset tulevat kansalaisten tietoon??

Kivaa päivää kaikille :wave: Mä olin hyvällä tuulella tuohon kahdeksaan saakka ja sitten tuo, aina aamuäreä äijä, teki mut huonolle tuulelle. prskele. Jospas se päivä tästä taas paranee... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
Heräilin kuuden maissa ja kävin koirien kanssa pikku lenkin, reilu puoli tuntia. Hain päivän lehden ja
sitten suihkuun, särkylääkkeen ottoon, kahvin ja puuron keittoon, pikku matsi ukon kanssa (ärsyttää koko äijä) ja nyt istun tässä.

Onko kerrottu missään monelta ne Variksen tulokset tulevat kansalaisten tietoon??

Kivaa päivää kaikille :wave: Mä olin hyvällä tuulella tuohon kahdeksaan saakka ja sitten tuo, aina aamuäreä äijä, teki mut huonolle tuulelle. prskele. Jospas se päivä tästä taas paranee... :/
Maikkarin sivuilla luki näin:Kansainvälinen ampumahiihtoliitto IBU kertoo testin tuloksen tiedotustilaisuudessa Saksan Ruhpoldingissa kello 16.00 Suomen aikaa.

Nii juu,eli herätys oli 7:15,sen jälkeen kahvin oon juonu,pojalle aamupuurot syöttäny ja pyykkärin laitoin päälle. Sen jälkeen istunutkin tässä :)
 
Aika samalla kaavalla on minun aamulähtenyt käntiin kuin ap:llä. Herätys kuudelta, koirien kanssa reilun puolen tunnin lenkille, suihku, aamupalat ja klo 8 töihin. Täällä on hiljaista, joten on aikaa särpiä kahvia ja kurkkia nettiin =)
 
Herätys 0550, ylös 0610. Omat ja lapsen aamupesut ja pukemiset miehen avustuksella. Työmatkalla kävin viemässä vaunut Lastenklinikalle ja töihin tultua söin aamiaisen ja nyt tässä pikku hiljaa ensimmäisiä hommia olen tehnyt (ja samalla täällä tietenkin...).
 
Aamupuuron laitto
Petien petaus
Pissojen siivous vessan lattialta
Ollu netissä

Ei tarttenu hampaita pestä eikä pyllyjä, kun isukki hoiti sen ennen töihin lähtöä :heart: Nyt pitäs miettiä, että yritänkö tarjota jo ruokaa ennen kuin 10 aikaan lähden kaverille... Nälkä tulee kuitenkin, kun jo ennen seiskaa istuttiin pöydässä, olis vaan helpompi syöttää jo kotona ottaa vaikka banaani mukaan. Pienempi ku saattaa jo nukahtaa mennessä päikkäreille... Heräsivät ennen kuutta.
 
heräiltii miehen kans vähän ennen 7:ää, ku mies läks koululle 8:ksi ja lupas viiä pojun samalla tarhaan. Mie oisin päässy sit kaverin kyydillä 9:ksi itse kouluun...oli hieman honelo olo ja ku kävelin portaat alakertaan, ni silmissä sumeni ja jalat petti alta ja tuli semmoi kylmä tuskahiki...ja syy: kuumeessa ollaan, joten tästä päivästä tuli kotipäivä miun osalta :/ oon nyt sit vaan makoillu ja vähän syöny ja nyt istunu tässä koneella vähän aikaa...
 
4:45 patterissa herätys.
Pedin petaus.
Aamukahvit.
Aamupesut.
Tenttiin lukua.
Lapset ylös, niiden aamupesut ym.
Aamupala.
Muumit.
Vesiväreillä maalaus.
Suuttuminen.
Nyt mökötys ja äiti plussiksessa.
Kuuluvat pelaavan jtn :D

Muok. kolmas koneellinen pyykkiä menossa :D
 
vieras
kuudelta heräsin mutta tyttö oli niin räkänen että jäätiinki kotiin ja nukuin vielä melkein yhdeksään :eek: Sai tyttökin nukkua pitkään.
Nyt on aamukahvi tippumassa ja tytsy saanu aamupalan.
Isäntä on raksalla ollu koko yön töissä, sillekin kerkesin jo soittaa että on hengissä :D
 
Herätys oli 06.45. Aamupalat lapsille, sitten vietiin minimiehen kanssa veikka kerhoon.
Koirien kanssa oltiin lenkillä ja nyt jos sais juotua kupin kahvia, käytyä suikussa, laitettua ruuan valmiiks ja tunnin päästä lähdetään hakemaan kerholaista kotiin =)
Hammaslääkäri ajankin kerkisin jo varaan kans.
 
Vepasto
Olen:
-keittänyt aamupuuron ja antanut sitä lapsille
-syönyt itse aamupalan
-pukenut vaateet itselle ja kuopukselle
-auttanut vaatteet esikoiselle
-laittanut esikoisen ulkoilemaan

Tänään pitäisi vielä:
-ripustaa pyykit
-siivota ainkain olohuone, mieluiten yläkerran makuuhuoneetkin, keittiö taitaa jäädä huomiselle
-tehdä ruokaa
-mennä kolaamaan piha
-laittaa mahdollisesti lakanat pesuun ja uudet sänkyyn tilalle
 
Nousin kuuden jälkeen, tein viidelle muksulle aamupalat, ruokin koirat ja vein tarhaan , lumitöitä piti tehdä että tuolla kinoksissa pääsee kulkemaan.Lähetin 3 koululaista matkaan. Petailin sängyt ja pesin vessan. Kaffet keittelin ja juorusin Pepparin kans puhelimissa puoltuntia samalla kun keräsin vaatteita ym lattioilta, tyhjensin tiskikoneen ja puin pikkulapsille päälle.
 
No aika vähän olen tehnyt...

Herätys 06:15, nousin heti,pesin hampaat, laitoin hiukset ja puin. Ajoin töihin, töissä olin klo 06:50. Sitten hiukan töitä, aamupala täällä töissä, taas hiukan töitä....

Ja nyt jos hetken lukisi juttuja, sit taas töitä...
 

Yhteistyössä