G: Mitä teille tarjoiltiin synnytyksen jälkeen?

Oon silmät hämmästyksestä pyöreinä kuullut juttuja, että jotkut on saaneet saliin ihan kuohuvaakin kilisteltäväksi!? Ja kunnon kahvitarjottimen molemmille! Muistaakseni itse sain tasan yhden lasin mehua ja pari kuivakkaa juustoleipää :x , miehelle ei ollut mitään. Oli tosin yö ja synnärinä kättäri ja olin niin väsy, että jaksoin hädintuskin pureskella, mutta silti... Seuraavalla kerralla otan omat eväät. Mites muilla?
 
Teetä, kahvia, leipiä, jogurttia ja vois taivas että maistu hyvälle! :p

*muoks* ai niin, mehua sain myöskin sekä synnytyksen aikana, että jälkeen. Ja mulle ja miehelle oli ihan omat "ateriat" :)
 
Kuoharilaseista pommacia,kahveeta,sydänpiparit(pojalle siniset ja tytölle vaaleanpunaiset),leipää,jugurttia ja ties mitä siinä vielä oli.Hyvät oli tarjoilut ja lisääkin olis tuoneet jos ois jaksanu :D
 
Meillä molemmissa synnytyksissä ollu hyvät tarjoilut..kätilö kyseli meiltä molemmilta halutaanko kahvia, teetä, mehua, jogurttia ja mitä halutaan leivän päälle. Kakkosen synnytyksessä oli lisäksi pommacia shamppanja laseissa ja vaaleansinisellä kuorrutettuja pipareita. Ja kyllä maistui!
 
Me saatiin miehen kanssa kättärillä aamuyön tunteina kahvia, teetä, mehua, leipää johon juustoa ja kinkkua, jogurttia, maitoa ja mehukeittoa.. Eli ihan hyvät eväät, tosin oltiin molemmat sen verran puhki ja ihmeissään että jäi melkeen syömättä.. Tarkistin menun oikeen kuvasta ja noi kaikki siitä tosiaan löytyi ja paikassa oli vielä sulku päällä tuolloin, eli synnyttäjiä oli aikas reippaasti.. Kumman paljon just kättärillä ihmisten kokemuksen vaihtelee..
 
Meille tuli alkoholitonsiideri skumppalaseissa sekä sinisellä kuorrutteella olevat piparit pojan kunniaksi, näitten lisäksi mulle kahvia ja miehelle teetä vähän hedelmiä ja joghurttia aika kunikaallinen palvelu oli ainaskin meillä. Poika syntyi aamulla klo.10.06
 
Molemmille kunnon aamupala, leipää makkaralla ja juustolla + jotain vihannestakin, mehua, jugurttia, pullat ja molemmilta kysyttiin että haluaako kahvia vai teetä. Synnytyksen aikanakin tuotiin iso kannullinen mehua ja lasit.
 
Mä sain aamupalaks teeta ja voileivät 2kpl ja sitten synnytyksen jälkeen klo 13 päivällä teetä (kun en kahvia juo) ja hienosti tehdyt leivät runsailla täytteillä ja jogurtin. Olisin saanu päiväruoankin klo 11 mutta siinä supistusten lomas ei ollu yhtään nälkä.
 
Kuohuvaa tosiaan ja vaaleanpunaista kun tyttö tuli. Kauniisti katettu pentikin Vanilia kupit ja kaikki pinkit servetit. Kahvia je muutama leipä sekä äidille että isälle. Sit sain päivällisen joka oli odottamassa. Hyvä et sain olinkin jo kuolemas nälkään. :D
 
Multa kysyttiin että mitä haluan, ja tietysti kätilö luetteli vaihtoehdot mitä oli tarjolla. en mä enää muista mitä kaikkea oli tarjolla, mutta mä päädyin sämpylään ja kahteen jogurttiin ja appelsiinimehuun. en mä kyl jaksanut syödä kaikkea, oisinko syöny puolikkaan jogurtin ja puoliksi sämpylän.. mehukannu meni kyllä kokonaan! :D ja mies sai sitten omenamehua kanssa shampanjalasissa. :heart:
 
Kaikesta jäin paitsi kun vietiin synnytyksen jälkeen leikkuriin paikattavaksi, mutta ei kyllä miehellekään mitään tarjottu vaikka jäi tuoreena isänä vauvan kanssa alakertaan.
Jossain vaiheessa oli hälle tokastu että lähes kotia syömään |O
 
Molemmista kuoharipullot. =)
Teetä (mies kahvia), leipää, juustoo, leikkelettä, aamupuuroa, maitoa, mehua.. :D
Molemmat epelit syntyneet aamusta/yöllä, joten aamupala sama kuin kaikille sairaalatyypeille. ;)
 
Eka syntyi aamulla 7.30, joten mulle tuotiin aamupalaa eli leipää ja kahvia sekä tuoremehua. Toka syntyi iltapäivällä 14.00, klo 16 mulle tuotiin päivällinen. Isä ei saanu kummallakaan kerralla sairaalan puolesta mitään.
 
1. synnytyksessä saatiin kunnon aamupala kumpikin, omenamehu oli kuoharilaseissa :flower:
2.synnytyksessä en saanut mitään sektion takia ja mieskin oli osastolla vauva kanssa ja minä yksin heräämössä :|
 
Mä sain ekan synnytyksen aikana kaks kertaa ruokaa.. Alettiin aamupäivällä käynnistellä -> sain lounaan ja ei lähtenyt kovin reippaasti käyntiin -> sain päivällisen. Ja söin kans. Lopputulemana se että kun sit kohta päivällisen jälkeen menikin vedet ja homma lähti reippaammin käyntiin niin oksensin monta kaarimaljallista synnytyksen edistyessä..

Synnytyksen jälkeen oon saanut salissa leipää, teetä, hedelmää ja jugurttia sekä mehua. Muistaakseni Hämeenlinnassa isällekin tarjottiin, mutta Lahdessa ei. Siitä on kyllä vuosia aikaa.. Ens joulukuussa nähdään mikä PHKS:n käytäntö on nyt =)
 
Abu
Me saatiin molemmat pommaccia kilisteltäväksi + herkkuvoileivät (makkara, juusto, salaatti kurkku, tomaatti :p ) ja kahvit. Mä sain lisäksi päivällisen jälkkäreineen, ei maistunut ruoka-aikaan niin laittoivat mulle syrjään. Ja kyllä muuten sen homman jälkeen maistui!! Niin ja sairaala oli HYS
 

Yhteistyössä