itse en oikein vielä tiedä..
a 09.03.2010 #5 Varmaan menee maitoa, ruisleipää juustolla ja kinkulla sekä kurkulla ja vaikka tomaatti... nyt syön suklaamunia
Varmaan menee maitoa, ruisleipää juustolla ja kinkulla sekä kurkulla ja vaikka tomaatti... nyt syön suklaamunia
Empuuu 09.03.2010 #8 Meillä on vielä päivällinenkin syömättä, joten päivällisen ja iltapalan virkaa ajaa kanatortillat.
pienenhetken 09.03.2010 #13 Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka: Activia-jogurtin ja appelsiinin niin kuin joka ilta. Click to expand... eikö sitä kyllästy?
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka: Activia-jogurtin ja appelsiinin niin kuin joka ilta. Click to expand... eikö sitä kyllästy?
Lunatic 09.03.2010 #15 Ruisleipää tonnikalalalla ja juustolla, lämmitän ihan vähän että juusto sulaa päälle, siihen ripaus ketsuppia ja kurkkusiivuja. Ja teetä. Oho, tulipas lallattavaa tonnifisua.
Ruisleipää tonnikalalalla ja juustolla, lämmitän ihan vähän että juusto sulaa päälle, siihen ripaus ketsuppia ja kurkkusiivuja. Ja teetä. Oho, tulipas lallattavaa tonnifisua.
villikisuli 09.03.2010 #20 En yleensä mitään varsinaista iltapalaa syö, mutta nyt kyllä alkoi tehdä mieli kaikenlaista, kun lueskelin teidän syömisiä.
En yleensä mitään varsinaista iltapalaa syö, mutta nyt kyllä alkoi tehdä mieli kaikenlaista, kun lueskelin teidän syömisiä.
Maira 09.03.2010 #22 Mä oon tässä nyt kuumeisesti miettiny et mitä söis ja nyt mä sen keksin!Mulla on eilisiä keitettyjä pottuja, lihapullia, makkaraa ja kananmunia, eli pannulla kaikkee sekasin ja munat perään....NAMS!
Mä oon tässä nyt kuumeisesti miettiny et mitä söis ja nyt mä sen keksin!Mulla on eilisiä keitettyjä pottuja, lihapullia, makkaraa ja kananmunia, eli pannulla kaikkee sekasin ja munat perään....NAMS!
Timangi- 09.03.2010 #25 Just söin jasminriisiä, höyrytettyjä kasviksia ja uunilohta. Ihan just sippi ja sänkyyn.