G: mitä suihkusaippuaa ja deodoranttia käytät?

• Viestiketjun aloittaja "muusa"
  • Ensimmäinen viesti
Suihkusaippua on joku, hitto mikä sen nimi oli.. Sellanen trooppisilta hedelmiltä tuoksuva, rasvatuubin näkösessä pakkauksessa.. :D

edit. löyty!

Deodorantti on adidaksen oranssikorkkinen.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="AMA";26723056]
[/QUOTE]
Tämä on aivan ihanaa. Ostaisin useammin, jos en olisi sitruksille kosketusallerginen. Kovin usein ei uskalla pestä, ettei tule käsi-ihottumaa eteerisistä öljyistä.

"vieras"
Lushin jellyt on tosi hyviä ja äärimmäisen riittoisia, joten tulevat sitä kautta halvoiksi. Deodoranttina minulla on Nivean Black/White. Ihan ok deodorantti, ei paras mahdollinen, mutta halpa.

Tosin tarviiko suihkusaippuaa ollenkaan välttämättä? Itse en käytä kuin ehkä joka neljännellä suihkussa käynnillä, ellen ole todella likainen. Pelkkä vesi riittää kyllä viemään pintalian ja hienhajun. Ainoastaan kasvoilla käytän päivittäin puhdistustuotteita.

Mep
Dödönä ei halvin, mutta paras Vichyn vihreäkorkkinen apteekki-dödö. Sain vinkin joskus täältä :)
Saippua on samaa käsille + kropalle, Dermosilin voidesaippua. Äitini ostelee sitä meille. Saman sarjan kasvoputsarivaahto.

[QUOTE="vieras";26723414]Oonko mä ainoa jolla tää pakkaus repii kainalot auki? Siis reunoissa on jotain nystyjä, jotka raapii ihoa.[/QUOTE]
Onko sattunut useampi tollanen huonoreunainen purkki? Mulla ei ole käynyt moista, tai sit mun kainaloiden nahka on niin parkkiintunutta ettei tunnu missään...

"vieras"
[QUOTE="vieras";26723304]Lushin jellyt on tosi hyviä ja äärimmäisen riittoisia, joten tulevat sitä kautta halvoiksi. Deodoranttina minulla on Nivean Black/White. Ihan ok deodorantti, ei paras mahdollinen, mutta halpa.

Tosin tarviiko suihkusaippuaa ollenkaan välttämättä? Itse en käytä kuin ehkä joka neljännellä suihkussa käynnillä, ellen ole todella likainen. Pelkkä vesi riittää kyllä viemään pintalian ja hienhajun. Ainoastaan kasvoilla käytän päivittäin puhdistustuotteita.[/QUOTE]

Juu kyllä se varmasti on riittoisa jollei sitä käytä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26723481]Juu kyllä se varmasti on riittoisa jollei sitä käytä.[/QUOTE]

Heh, meillä sitä käyttää koko perhe ja erityisesti mies joka päivä, joten kyllä sillä ihan reilusti käyttöä on. Oikeasti olemme verranneet markettisuihkusaippuan kestoon ja päihittää mennen tullen.

"vieras"
Onko sattunut useampi tollanen huonoreunainen purkki? Mulla ei ole käynyt moista, tai sit mun kainaloiden nahka on niin parkkiintunutta ettei tunnu missään...
En ole toista ostanut, kun tosiaan sain oikein kunnon haavat ja niillä nystyillä näyttäis olevan ihan merkitys korkin sulkemisen kannalta. Täytyy ehkä vilkaista kaupassa, onko testereissä samanlaiset nystyt, vai onko tuo joku maanantaikappale.

Yhteistyössä