g:mitä miehelle oot suutuspäissäsi sanonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juttajulia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies on ainoa ihminen maailmassa, jolle mä uskallan sanoa ihan mitä tahansa. Ja kyllä mä sitten sanonkin :ashamed: . Mies sohaisee kusiaispesää ja meikäläinen kiihtyy. Viimeksi viikko sitten kun oltiin yhdessä lenkillä. Sitte mä säksätän ja latelen vittumaisuuksia. Ja mies nauraa. Se tietää jo että kunhan pärisen, eikä ota mua lainkaan tosissaan.

Sitten kun oon sauhunnut tarpeeksi, niin oon taas ihan rauhallinen. Mutta tosiaan. Mä en koskaan suutu kenellekään niin paljon kuin miehelle, eikä kukaan koskaan saa kuulla niin kunniaansa kuin mieheni.

Mutta silloin joskus kun podin masennusta, niin mun terapeutti sanoi että hienoa kun mulla on yksi ihminen johon luotan niin paljon. Että miehellä on toki mussa kestämistä, mutta että hänen kannattaa otta mun "säksätys" kohteliaisuutena :D

mul lipsahtelee ain sillointällöin,useimmiten sit kun tarpeeks kauan kuunnellu toisen jurputusta...useimmiten vaan hiljaa kuuntelen :ashamed: mut anteekskin on osattu pyydellä sanomisia ja joskus jälkeenpäin naureskeltu ainakin noille mun hyville unenlahjoille :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä taas en ymmärrä ollenkan tätä, että vihaisena aletaan puhua aivan asiattomuuksia ja henkilökohtaisia solvauksia, ja yritetään tahallisesti loukata.

ei sita varmaan vihainen itsekaan ymmarra ne sammakot vaan tulee suusta. Jos aina voisikin kontrolloida itseaan, mutta kaikki eivat siihen pysty.

En kyllä yhtään muista olenko sanonut pahasti mutta sen verran itseäni tunnen että jos suutun niin olen mielummin hetken hiljaa ja mietin mitä sanon, ennen kun suuni avaan...

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä taas en ymmärrä ollenkan tätä, että vihaisena aletaan puhua aivan asiattomuuksia ja henkilökohtaisia solvauksia, ja yritetään tahallisesti loukata.

ei sita varmaan vihainen itsekaan ymmarra ne sammakot vaan tulee suusta. Jos aina voisikin kontrolloida itseaan, mutta kaikki eivat siihen pysty.

ne todellakin välillä lipsahtaa kuin itestään,nuo sanomiset ja vasta sitten tajuaa kun ne jo suustaan ulos päästelly :ashamed: todellakin sanoo ennenkuin ajattelee :xmas:

Mun mies on aika ronski tyyppi, mutta jännä että hän on alusta asti korostanut sitä, että vaikka riidellään niin ei mennä henkilökohtaisuuksiin koska se voi loukata ikuisesti.. Ja minähän tyhmä, tulinen menin.. Ja huomaan että kun sanoin kerran hälle että vois vähän kasvattaa lihaksiaan kun on niin ruipelo niin ei ole pariin vuoteen hillunut kotona ilman paitaa :( Osuin varmaan aivan liian arkaan paikkaan. Kadun sitä ikuisesti!

Uhannu erolla, vaikken oikeesti haluaisi.
"ja mä menin vielä ottamaan sun sukunimeskin!!"
Haistatellu, huutanu inhoavani ja vihaavani...
Saan ihan mielettömiä raivareita välillä, ehkä pitäs yrittää vaan pitää tää turpansa kiinni... :/

Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:
joskus lipsahti,kun ukko rupes yöllä hipelöimään,et oiskos sust kivaa herätä ku kourisin sua mulkerost ja vinkuisin et saakos sitä vai ei :whistle:
kerran taas sit nukuin liian sikeesti ja aamul äkäsenä ukolle et oisit voinu mutkin ensin herättää :ashamed:

mä en oikein ymmärtänyt.
oliko siis ukkos pannu sua kun sä nukuit ja susta sä sanoit kurjasti sille?

eräänkin kerran meil riidelty nukkumisista,nimenomaan mun ja lasten isän :whistle: mä kun tämmönen yökukkuja ja se taas aamul jo 4jälkeen herää,ja päiväl sit paritkin päiväunet vetelee,mä taas nukkusin vaik puolillepäivin...yks keskustelu aiheesta.mies:voisit säkin käydä ihmistenaikaan nukkumaan.
mä:ai ainoo oma aika pitäis nukkua,ja mitäs ite heräät sit niin aikasin?tosin ei kait se yöl edes voi nukuttaa noitten päiväunien takia...sä oot ku vanhat mummot,jotka päivät torkkuu ja sit ihmettelee ku aamuyöl ei enää unta saa.
mies:mitäs ite nukut puolillepäivin?
:ootko koskaan laskenu et vähemmän mä nukun ku sä
mies:kuinka niin?
mä:no kun sä meet jo ennen 9 nukkumaan ja parit päiväunet siihen päälle,nopeesti laskien sun unet on lähes 10 tuntii.mut mul 7-8.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
joskus lipsahti,kun ukko rupes yöllä hipelöimään,et oiskos sust kivaa herätä ku kourisin sua mulkerost ja vinkuisin et saakos sitä vai ei :whistle:
kerran taas sit nukuin liian sikeesti ja aamul äkäsenä ukolle et oisit voinu mutkin ensin herättää :ashamed:

mä en oikein ymmärtänyt.

no juu :headwall: ku meni ne hommelit vähän sivu suun :ashamed:

mä en oikein ymmärtänyt.

kyllä mäkin ärähtäisin. tai mies ei edes tekis.

siinä mitään väärää että äijälle sanoit että olis voinut sun ensin hertättää.ihan tottahan se.
panna nyt nukkuvaa.

mä en oikein ymmärtänyt.

kyllä mäkin ärähtäisin. tai mies ei edes tekis.

siinä mitään väärää että äijälle sanoit että olis voinut sun ensin hertättää.ihan tottahan se.
panna nyt nukkuvaa.

mä kun joskus puhun unissani,kait mä sit jotain olin mumissut :D

Yhteistyössä