V
vieras
Vieras
Mä taas en ymmärrä ollenkan tätä, että vihaisena aletaan puhua aivan asiattomuuksia ja henkilökohtaisia solvauksia, ja yritetään tahallisesti loukata.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä taas en ymmärrä ollenkan tätä, että vihaisena aletaan puhua aivan asiattomuuksia ja henkilökohtaisia solvauksia, ja yritetään tahallisesti loukata.
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä taas en ymmärrä ollenkan tätä, että vihaisena aletaan puhua aivan asiattomuuksia ja henkilökohtaisia solvauksia, ja yritetään tahallisesti loukata.
ei sita varmaan vihainen itsekaan ymmarra ne sammakot vaan tulee suusta. Jos aina voisikin kontrolloida itseaan, mutta kaikki eivat siihen pysty.
Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:joskus lipsahti,kun ukko rupes yöllä hipelöimään,et oiskos sust kivaa herätä ku kourisin sua mulkerost ja vinkuisin et saakos sitä vai ei![]()
kerran taas sit nukuin liian sikeesti ja aamul äkäsenä ukolle et oisit voinu mutkin ensin herättää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:joskus lipsahti,kun ukko rupes yöllä hipelöimään,et oiskos sust kivaa herätä ku kourisin sua mulkerost ja vinkuisin et saakos sitä vai ei![]()
kerran taas sit nukuin liian sikeesti ja aamul äkäsenä ukolle et oisit voinu mutkin ensin herättää :ashamed:
mä en oikein ymmärtänyt.
oliko siis ukkos pannu sua kun sä nukuit ja susta sä sanoit kurjasti sille?
Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:joskus lipsahti,kun ukko rupes yöllä hipelöimään,et oiskos sust kivaa herätä ku kourisin sua mulkerost ja vinkuisin et saakos sitä vai ei![]()
mä en oikein ymmärtänyt.
no juu :headwall: ku meni ne hommelit vähän sivu suun :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:joskus lipsahti,kun ukko rupes yöllä hipelöimään,et oiskos sust kivaa herätä ku kourisin sua mulkerost ja vinkuisin et saakos sitä vai ei![]()
mä en oikein ymmärtänyt.
no juu :headwall: ku meni ne hommelit vähän sivu suun :ashamed:
kyllä mäkin ärähtäisin. tai mies ei edes tekis.
siinä mitään väärää että äijälle sanoit että olis voinut sun ensin hertättää.ihan tottahan se.
panna nyt nukkuvaa.