g:mitä miehelle oot suutuspäissäsi sanonut?

vieras
Joskus sanoin, että oon sun kans vaan sen takia, että oon saanu lapset ja kun lapsiluku on täynnä niin sit erotaan! Kun en muuhun enää tarvi, kuhan lapsilla on vaan sama isä kaikilla!

PikkasenPyöree
Mitä noita nyt olis; tapa ittes, juo ittes hengiltä, painu v**tuun, oot täys paska jne..
Exälle raskausaikana tollasia juttelin, kun katoili ryyppyreissuille.

HelloShitty
hyi kun naiset ovat ilkeitä. :whistle: :ashamed:
mutta ihan kiva tietää etten oo ainoo. pitääpä kertoa ukolle jos sitä alkaa kiinnostaa minkävärinen se ruoho on aidan toisella puolella. :D

jep
ollaan molemmat kovasuisia, joten taitaa koko mahdollinen arsenaali olla käyty läpi; hintti, homo, läskikasa ikäloppu ukko, pienipilinen luuseri, naistenpieksäjä ym ym...

mies käyttää vastaavia minusta kun tapellaan. pahalta tuntuu, ja olenkin jo monesti alottanut keskustelun että lopetettais moinen. en mä ennen osannut, mieheltä olen oppinut. mutta kun se on niin tottunut nimittelyyn. eksänsä kanssa se oli arkea. mua ihan puistattaa. niin kamalalle kuulostaa.

vieras
Suutuin kun käytti niin paljon rahaa mökkimme takkaan ja myöhemmin kun oli riitaa rahasta niin sanoin että "Vittuuks tungit kaikki rahat takkaan" Sit kyllä nauratti jo itteäkin kun tajusin mitä olin sanonut :)

Q
oon sanonu etten rakasta enää, vaikka rakastan toki.. oli vaan "pakko" saada toiselle mahdollisimman paha mieli :(
ja kaikki kauheimmat nimitykset on saanu kuulla. onneks on anteeksipuuntö keksitty !

olen
haukkunut mieheni edellisen liiton lapsia, joita hän rakastaa yli kaiken, apinoiksi, äpäröiksi ja perserei'iksi.
huomasin vaan kerran että se kolahtaa paljon kovempaa kuin miehen ittensä nimittely.

kerran taas jotain riidantynkää siit kuinka pottumainen oon...vastasin et aattele jos viel exäs kans oisit voisit jo olla tuol kiviaidan toisel puolel.mä en sentään käsiks oo käyny :ashamed: (ukon ex oli oikeesti tappanu silloisen miehensä,tosin vahingossa )

voi ei
usein sanon että muutan lapsen kanssa pois.se on viimeinen yritys saada mies toimimaan.kuinka pahalta se mahtaa toisesta tuntua.joskus jostain pienestäkin asiasta suutun ja sanon että muutan pois.olen kamala =(

joskus lipsahti,kun ukko rupes yöllä hipelöimään,et oiskos sust kivaa herätä ku kourisin sua mulkerost ja vinkuisin et saakos sitä vai ei :whistle:
kerran taas sit nukuin liian sikeesti ja aamul äkäsenä ukolle et oisit voinu mutkin ensin herättää :ashamed:

Yhteistyössä