Zäh? mitä se on on?Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:Devil's Rock
ööööööööööööö...mitä sie huuvat?Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:|OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:vettä
mä haluun kans. pari tuntii sitten keitimme mutta ei sitä vielä voi juoda. |O mul on jano. |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ööööööööööööö...mitä sie huuvat?Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:|OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:vettä
ai sie olit vissii sielt porvoost vai missä ne uutisis sano et pitää vesi keittää.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mä haluun kans. pari tuntii sitten keitimme mutta ei sitä vielä voi juoda. |O mul on jano. |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ööööööööööööö...mitä sie huuvat?Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:|OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:vettä
Juu-uAlkuperäinen kirjoittaja Prof. Kaksimieli:Monia tosiaan askarruttaa, varsinkin naisia, että mitä siinä lasissa oikein on ja voin teille hyvät ja ihanat naiset kertoa että ne on tuulilasinpyyhkijät, ja ne on jokaisen auton lasissa. Jos esimerkiksi vettä sataa niin niillä voi pyyhkiä sen veden pois ja näin ollen näkyvyys paranee huomattavasti.
juuh.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai sie olit vissii sielt porvoost vai missä ne uutisis sano et pitää vesi keittää.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mä haluun kans. pari tuntii sitten keitimme mutta ei sitä vielä voi juoda. |O mul on jano. |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ööööööööööööö...mitä sie huuvat?Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:|OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:vettä