ei voi ja ahkeruuspuuhkia tulee aika ajoittain. Työt ei karkaa mihkään!Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:ahkeruutta
Lisäys: MUtta ei sen puute ole niin totaalinen . Mun mielestä vaan ei koskaan voi olla liian ahkera![]()
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja tunnustan:Sitä että niillä on lapsia.
No tuokin on totta jos on lapseton ja haluaisi saada lapsia niin tuntemus varmaan on tuo. Kokemusta on. Ja sivusta seuranneena myös olen tämän kokenut kun itse kuopuksen odotuksesta ilmoitin. :| :hug:Alkuperäinen kirjoittaja tunnustan:Sitä että niillä on lapsia.
Tätä, joo, pakko myöntää :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Semmosta vahvaa itsetuntoa. Siis semmoista, joka tuntuu jopa ylimielisyydeltä vaikka ei sitä ole. Mulla menee aina pasmat sekaisin semmosten kanssa. Suusta pääsee sammakoita ja tunnen olevani maan matonen.
Et kai sä oot paras! T. entinen elintarvikepuolella samaan aikaan ollut!Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Semmosta vahvaa itsetuntoa. Siis semmoista, joka tuntuu jopa ylimielisyydeltä vaikka ei sitä ole. Mulla menee aina pasmat sekaisin semmosten kanssa. Suusta pääsee sammakoita ja tunnen olevani maan matonen.
Peesi! Tai sitten toisena vaihtoehtona positiivinen elämänasenne. Itse tunnun olevan perusnegatiivinen ihminen. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:ahkeruutta
Lisäys: MUtta ei sen puute ole niin totaalinen . Mun mielestä vaan ei koskaan voi olla liian ahkera![]()
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee::hug:Alkuperäinen kirjoittaja tunnustan:Sitä että niillä on lapsia.
En siis ole ikinä tätä julki tuonut, enkä tuokaan. Mutta sisimmässäni olen kateellinen siitä että me emme voi saada lapsia ja toiset voivat :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:No tuokin on totta jos on lapseton ja haluaisi saada lapsia niin tuntemus varmaan on tuo. Kokemusta on. Ja sivusta seuranneena myös olen tämän kokenut kun itse kuopuksen odotuksesta ilmoitin. :| :hug:Alkuperäinen kirjoittaja tunnustan:Sitä että niillä on lapsia.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja tunnustan:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee::hug:Alkuperäinen kirjoittaja tunnustan:Sitä että niillä on lapsia.En siis ole ikinä tätä julki tuonut, enkä tuokaan. Mutta sisimmässäni olen kateellinen siitä että me emme voi saada lapsia ja toiset voivat :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:No tuokin on totta jos on lapseton ja haluaisi saada lapsia niin tuntemus varmaan on tuo. Kokemusta on. Ja sivusta seuranneena myös olen tämän kokenut kun itse kuopuksen odotuksesta ilmoitin. :| :hug:Alkuperäinen kirjoittaja tunnustan:Sitä että niillä on lapsia.
HihiiAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Et kai sä oot paras! T. entinen elintarvikepuolella samaan aikaan ollut!Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Semmosta vahvaa itsetuntoa. Siis semmoista, joka tuntuu jopa ylimielisyydeltä vaikka ei sitä ole. Mulla menee aina pasmat sekaisin semmosten kanssa. Suusta pääsee sammakoita ja tunnen olevani maan matonen.
Juu niin onAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:HihiiAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Et kai sä oot paras! T. entinen elintarvikepuolella samaan aikaan ollut!Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Semmosta vahvaa itsetuntoa. Siis semmoista, joka tuntuu jopa ylimielisyydeltä vaikka ei sitä ole. Mulla menee aina pasmat sekaisin semmosten kanssa. Suusta pääsee sammakoita ja tunnen olevani maan matonen.. Sulla on nikki vaihtunut :hug:
Voisittehan te saada lapsen adoption kautta...?Alkuperäinen kirjoittaja tunnustan:En siis ole ikinä tätä julki tuonut, enkä tuokaan. Mutta sisimmässäni olen kateellinen siitä että me emme voi saada lapsia ja toiset voivat :ashamed:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel