K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ei varmaan mitääntai mökille jos mennään niin oikein hyvä vaihtoehto on muurinpohjaletut vaniljajääteön ja mansikoiden kanssa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä en osaa tehdä 2-3 hengen täytekakkua. Tai siis ei ole sopivankokoista vuokaa. Paitsi jos paistais levyinä ja leikkaisi siitä sopivat palat..hmm. ViuhVauh: onks sulla ohjetta tohon? Marenkiako tuo on?
Teetkö noi marengit itse vai saako tollaisa levyjä valmiina?Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Juu! MarenkiaMä oon todellinen jauhopeukalo, mutta huonolla tavalla
![]()
Eli marenkia, kerma-rahkaa ja mansikoita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Teetkö noi marengit itse vai saako tollaisa levyjä valmiina?Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Juu! MarenkiaMä oon todellinen jauhopeukalo, mutta huonolla tavalla
![]()
Eli marenkia, kerma-rahkaa ja mansikoita![]()
Niinpä tietystiAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ihan ne on Prismasta ostettuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Niinpä tietystiAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ihan ne on Prismasta ostettuja![]()
Prismaa ei ole lähistöllä.
Pitäisiköhän kokeilla tehdä marenkia itse? Tosin pitäisi varmaan ostaa samantien oma kanalaAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh::hug: Saa niitä siis muistakin kaupoista!! En tiiä onko ihan K-Extrassa mutta kuitenkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pitäisiköhän kokeilla tehdä marenkia itse?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Oiskohan ihan pöllö idea... mulla olisi yksi noin 12 cm halkaisijaltaan oleva muovikulho, jossa suht terävät reunat. Sillä voisi leikata kääretorttupohjasta palat täytekakkuun. Siitä pohjasta jäävistä ylimääräisistä paloista tekisi pappilan hätävaran. Eli toisena päivänä pieni täytekakku ja toisena pappilan hätävara?