G: Mitä tekisit tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huh"

Vieras
Sinulla olisi vakituinen työ, ihanat lapset, iso kaunis koti, hyvin tienaava puoliso. Puolisosi soittaisi sinulle aina töidesi päätyttyä ja varmistaisi olethan jo matkalla kotiin, viivyttelyjä ei salli. Mikäli viivyttelet olet tietysti miespuolisen työkaverisi kanssa... Työnantajasi ei puolison mielestä maksa riittävästi palkkaa ja tätä hän muistaa kertoa kuinka hänellä on paljon paremmat tuntiansiot. Kotitöitä puolisosi ei tee, mutta raivoaa sinulle tekemättömistä kotitöistä.

Vaikka hänellä on rahaa ei hän anna sitä sinulle. Päivähoitotoimistoon ei ole suostunut tulojaan ilmoittamaan, joten joudut maksamaan korkeinta mahdollista päivähoitomaksua. Huomaat eräänä kauniina päivänä ettei autostasi ole maksettu veroja. Autossa puolison firma haltijana.

Työpäivän jälkeen et saa levähtää sohvalla, vaan sinun tulee olla tehokas. Muutoin puolisosi heittelee tavaroita, raivostuu. Olet jo niin alistettu ettet ymmärrä/ uskalla lähteä suhteesta. Onhan puolisosi jo tuonut sen monta kertaa esiin ettet pärjää: taloudellisesti, kodinhoidollisesti, lasten kanssa.

Suhteesta lähtö on oikea ratkaisu, mutta kerroit että olisin siihen liian alistettu. Joten ensimmäinen päämäärä olisi kerätä eroon voimia, ehkä terapia auttaisi tähän? Ystävitä ja suvulta voisi pyytää tukea eroamiseen.

olen ollut tilanteessa jota kuvastit.
5 yhteisen vuoden jälkeen KYSEENALAISTIN miehen miedlipiteen pärjäämisestäni ja lähdin poikamme kanssa.
Menimme turvakotiin koska tiesin miehen olevan raivoissaan.
Nyt erosta kohta 3vuotta ja asiat loksahtelevat paikoilleen..varaudu siihen että kontrollointi jatkuu eron jälkeen ja viimeiseksi lasten kautta.
Ex mieheni kristi ensin rahalla,sitten yhteisellä autolla (ei maksanut sitä,kun hain sen takaisin niin hän rikkoi auton silmieni edessä käyttökelvottomaksi ja se jäi minun maksettavakseni ) sitten alkoi lapsella kiristäminen ja lapsen käyttäminen välineenä minua vastaan jne.
Koita päästä henkisesti hänen ylläpuolelleen äläkä lähde hänen kotkotuksiin mukaan.
Onnea tulevaan,tsemppiä ja voimia.Lähde suhteesta

Yhteistyössä