G: Mitä teillä iskä saa lahjaksi sunnuntaina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä painetaan huomenna lasten kanssa t-paitaan kädenjäljet (siis lapset painaa, ei äiti ;) ) ja suklaarasian. Itse en ole saanut koskaan äitienpäivänä mitään, kun miestä ei kiinnosta sellaiset hommat, niin en minäkään viiti hirveesti panostaa...

isukki boxerit ja isukki toaletti laukun joka täynnä karkkeja jotka voi sitte vaikka lapsen kanssa mässyttää...ellei perheen emäntä ehdi ensin. ei sen kummempaa...

Paco Rabanne 1 Million -haisuliparfyymin. Kaveri holvaa päällensä noita tuoksuja enemmän kuin laki sallii ja jos pääsee itse valitsemaan, ni ostaa aina sellaisen josta mä saan migreenin.
Ja 2v piirtää varmasti korttiin taidetta :D

Minun iskä on reissussa, miehen iskä taivaassa ja lasten iskä on kyllä ihan kotona. Et meidän lahjat on nyt silleen et haudalle viedään kynttilä ja lapset vie isällesä kortit ja juodaan kakkukahvit. ja jos kerkeen niin voin jotahi pientä ostaa. Ei meillä ole koskaan kauheesti lahjottu toisia. Enempiki ihana et kaikki on kotona ja vietetään aikaa yhdessä.

Oma isäni ja molemmat ukkini saavat kortit kun asuvat kaukana.

Meidän lapsi on vasta tuloillaan, laskettu aika muutaman viikon päässä, mutta haluan jotenkin muistaa tulevaa iskää, kun jotenkin tuntuu että odotusaikana äitiä ja äitiyttä huomioidaan paljon enemmän. Sitä paitsi pientä hemmottelua ja juhlan aiheita ei ole ikinä liikaa :) Meidän oma keittiö ei ole vielä valmis niin en voi sellaisella luksusaamiaisella miestä yllättää, millaisen olisin halunnut tehdä (käytetään anopin keittiötä toistaiseksi, kun ollaan remppaamassa omakotitalosta jonkinlaista paritaloa), mutta kahvin ja jotain pientä aamupalaa ajattelin viedä sänkyyn. Varsinaista lahjaa ei ole, vaan ihan vaan isänpäiväkortti johon liitän vauvan ultrakuvan, laatikko suklaakarkkeja ja hierontaöljy (varmaan teen sen kylkeen vielä oman hierontalahjakortin ;) ).

meillä isä saa spreadt-shirt.comista itse suunnitellun t-paidan! paita on sininen ja edessä vaunujen kuva ja alas sommiteltiin teksti " a walking hero" , äiti ja lapsi 1v8kk

[QUOTE="pöh";22428033]Paljo makso kahvikone? Ja mistä ostit?[/QUOTE]

Tilasin Hobbarista, 99e... se on se pienempi (piccolo?), ens ajattelin ostaa sen ison pyöreän mutta kun tossa on kaikki samat ominaisuudet eikä sit kuitenkaan vie niin paljon tilaa niin päädyin siihen.

Mies saa Marilyn Monroen - kirjan ja Reinot. Huomenna askartelemme lapsen (pian 3v.) kanssa kortin ja eiköhän nuo ole tarhassakin jotain tehneet. Perjantaina on tarhassa jokin isien aamuhemmottelujuttu ainakin. Varsinaisen isänpäivän mies viettää töissä, joten herkkuja ei ole tarjolla kotona.

En tiiä vielä. Ootta organisoineet ittenne ihan lahjan ostoon jo. Mä ajattelin lauantaina panikoida. On mulla yks idea, että ostan sille sellasen läppärityynyn, jonka päälle voi laittaa läppärin polvelle. Onhan se kyl melko tylsä. Ja lapsi askartelee jotain jymyä varmaan myös.

Yhteistyössä