U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:Lastentarhanopettaja
Parasta: Osa työajasta on kotona tehtävää suunnitteluaikaa. Töissä siis vain 7h/pvä. Joskus voin päästä kotiin jo klo 12, jos otan ylityötunteja. Eskariopen työ on haasteellista ja melko kiireistä varsinkin kevätpuolella, kun on kaiken maailman arvioinnit ja koulukypsyysjutut. Pidän siitä, että töissä on puuhaa koko ajan.
Huonoa: Paljon naisia samassa työpaikassa. Joskus joidenkin välillä tulee erimielisyyksiä, mutta itse yritän pysytellä niistä kaukana.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:Lastentarhanopettaja
Parasta: Osa työajasta on kotona tehtävää suunnitteluaikaa. Töissä siis vain 7h/pvä. Joskus voin päästä kotiin jo klo 12, jos otan ylityötunteja. Eskariopen työ on haasteellista ja melko kiireistä varsinkin kevätpuolella, kun on kaiken maailman arvioinnit ja koulukypsyysjutut. Pidän siitä, että töissä on puuhaa koko ajan.
Huonoa: Paljon naisia samassa työpaikassa. Joskus joidenkin välillä tulee erimielisyyksiä, mutta itse yritän pysytellä niistä kaukana.
Voisin peesata tata. Paitsi huonointa mun mielesta on ne kaikki turhat lipukkeet ja lomakkeet joita pitaa taytella ja turhat palaverit!!
Alkuperäinen kirjoittaja ipe:hammaslääkärillä hammashoitajana, työn ohessa opiskelen sh:ksi