G: Mitä te muut teette...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

dada

Aktiivinen jäsen
23.06.2008
1 848
0
36
Helsinki
Mitäs te muut teette iltoina, joina ei oo tekemistä, ei uni tuu muun perheen/miehen kanssa samaa aikaan, telkusta ei tuu ohjelmaa, koneella ei jaksas naputtaa?

Kerrostalo-elämän haittana ei siivotakkaan voi, nyt ku olis aikaa ja jaksamista.
Mielikuvitus ei enää riitä :headwall:

mä istun koneella, luen jotain tai leivon... saatan kävästä koiran kans pihalla. Aika usein haaveilen ja teen piirrustuksia siitä mimmonen tästä kämpästä tulee ku sais rahaa

Pelaan pasianssia ihan oikeilla korteilla, käyn lenkillä tai ostamassa karkkia ja luen. Pitkä kuuma suihku, pieni iltapala..
Joskus oon erehtynyt siivoilemaan kaappeja, joka saa unen tulemaan yllättävän pian eli homma jää seuraavaan päivään ja tavarat lattioille :whistle:

Ja toisinaan turjotan tässä koneella vaikken jaksaiskaan :headwall:

Koneella ei jaksais naputtaa.... ???? :o :o :o :o

Mittaa kuume. Ota purana. Riippuvuus tähän palstaan syntyy oj toisella palstailukerralla, eli oletko täällä ekaa kertaa? Oletko oksentanut päivälääkkeesi? ;)

Onks sulla kiikareita? Ja naapurit suht lähellä? Tossa olis lomake, jota voi aikansa kuluksi täytellä http://www.kyttaajat.net/lomakkeet/tarkkailulomake.gif

Joo, mua todellakin väsyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Piirtelen kuvitelmiani...

Nyt on silmäkikkeli ja neuvolakäynti kuvitelmat vaiheessa... :whistle:

tylsällä äitillä tylsät huvit, kyllä :D

Mutta noista ensimmäinen ei ole (ihan :whistle: ) tapahtunut... äijä nukkuu aika kevyesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Piirtelen kuvitelmiani...

Nyt on silmäkikkeli ja neuvolakäynti kuvitelmat vaiheessa... :whistle:

tylsällä äitillä tylsät huvit, kyllä :D

Mutta noista ensimmäinen ei ole (ihan :whistle: ) tapahtunut... äijä nukkuu aika kevyesti.

valeriaana (?) iltateehen

Yhteistyössä