G: Mitä syöt/juot/teet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nueva

Aktiivinen jäsen
05.06.2009
2 255
0
36
Istun sohvalla netin ääressä ja seurailen samalla uutisia. Odotan että neiti nukahtaa ja kaivan kaapista sipsit ja dipin.... :p Ja ison tuopillisen kylmää vettä. :xmas:

Surffailen niin kauan että uni tulee ja painun pehkuihin. Kuopus nukkumassa, esikoinen kaverilla yökylässä, mies töissä ja minä tytsyn ( joka näyttää nukahtaneen :D ) kanssa tässä....

Istun koneella ja välillä käyn kurkkimas telkkaria. Koko ajan kuuntelen, että koska tyttö kiekasee, kun ei se noin helposti voi nukahtaa...

Muakin odottaa sipsit ja dippi :p Juon varmaan vettä myös.

Syön suolapähkinöitä ja juon mustikkakeittoa. Nojatuolissa istun ja katselen kymmenen uutisia sekä olen netissä. Hieman tylsää ja tekisi mieli mennä jo nukkumaan, kun väsyttää niin paljon.

Istun sohvalla melkein lotus-asennossa, läppäri tuossa jalkojen päällä.
Kävin äsken saunassa (toistamiseen) kun minua hajusteyliherkkänä alkoi ottaa henkeen yks kemikaali mitä levitin sitten koko kroppaan.

Suunnitteluvaiheessa vasta, mitä mä kävisin tuolta kaapista nappaamassa :D Sieltä löytyis sekä suolaista että makeaa ja seuraksi vettä iso kylmä tuopillinen.

Sitten istun koneella kunnes silmät on puoliummessa ja siirryn sänkyyn.

kävin vahvistamassa itseäni hotkimalla nopeest Pirkan ihanaa kahvi (maitokahvi tms) kermajäätelöä. Siis puol pkt eli puol litraa. Ja kahvia sen kanssa join, kuinkas muuten.

Sitten tulin tähän omalle palstalle...eiku koneelle :laugh:

Juon vettä, syön kohta yhden danion ja kaksi leipää kurkkuviipaleilla. Sen jälkeen otan lisää karuskia. Ja istun keittiönpöydän ääressä läppärillä, selaillen palstaa ja myytäviä asuntoja. :p

Istun, mökötän ja pidän mykkäkoulua! Olen pitkään haaveillut talon ostosta ja toisesta lapsesta, mutta mies tyrmäsi molemmat ja sanoi minun kärsivän pakkomielteestä :( Vähän on apeat tunnelmat. Ja joo - suklaata syön suruuni...

Yhteistyössä