G:Mitä söit tänään aamupalaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huvitus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huvitus"

Vieras
Vastaa rehellisesti, älä sen mukaan mitä pidät oikeana! Jos leipää, niin mitä leivän päällä, margariinia vai voita/oivariinia? Jos puuroa, mitä sen kanssa? Jos jogurttia, rasvatonta vai muuta versiota? Kiinnostaa myös tietää, moniko on vaihtanut rasvat viimeaikoina johonkin toiseen?

Voin aloittaa itse:
Aamupala
Tee, siihen maitoa ja hunajaa
Ruisleipä viipale, floraa, (juustoa 17% rasvaa)
Täysjyvä paahtoleipä, floraa, juustoa
Appelsiinitäymehua 2dl
2 palaa maitosuklaata

Yläkerrassa kävin yöpöydän laatikolla ja söin muutaman karkin 7 aikaan aamulla, ku oli kamala nälkä ja en jaksanu lyllertää alakertaan. Sit sen jälkeen oon juonu n puoli litraa piimää ja nyt on pian makruvelli valmis... :P

Picnicin granaattiomena-smoothie
(Smoothie sisältää; laktoositonta vaniljajogurttia, mansikkaa, granaattiomenaa, mustaherukkaa, omenaa.)
Paino 350.00 g
Kcal 250.00 kcal
Rasvapitoisuus 4.65 g
Proteiini 8.50 g
Hiilihydraatteja 40.85g

Picnicin Italialainen Sandwich
(Isoon vehnäpatonkiin tehty sandwich sisältää palvikinkkua, cheddarjuustoa, tomaattia, punasipulia, oliivia ja salaattia. Sandwichiin saa erillisen kastikkeen)
Paino 229.00 g
Kcal 334.00 kcal
Rasvapitoisuus 9.00 g
Proteiini 17.00 g
Hiilihydraatteja 50.00 g

Tuollaiset nappasin mukaan. Ihan kiva aamianen, ei tosin kovin tavallinen mulle. Yleensä kotona pari ruisleipää päällisillä tai kaurapuuro raejuustolla ja mehukeitolla + kahvi.
Tänään oli kiva hiilaripommi, noille hiilarikammoisille! :p Kävin kopioimassa nuo tiedot Picnicin sivuilta.

Tänään jäi puuro väliin, haukkasin vain kaksi banaania ja paljon kahvia maidolla. Normaalisti syön lautasellisen puuroa johon lisään oivariinia ja maitoa (joskus hunajaa) ja jonkun hedelmän + sitä kahvia.

Pekonimunakasta ja 2 tomaattia, teetä. Käytän voita paistamiseen ja oliiviöljyä lusikoin suoraan kitusiini.

Vähän samoilla linjoilla, nimittäin juustomunakasta (muna, loraus kermaa, suolaa, 1/2 siivu cheddar sulatejusutoa), mukillinen mustaa kahvia ja päivän vitamiinit (Berocca, Mg, C ja D). Hyvin jaaksaa, eikä yleensä ole vielä 5h myöhemmin lounasaikaan nälkä.

[QUOTE="Laura";22884011]Vähän samoilla linjoilla, nimittäin juustomunakasta (muna, loraus kermaa, suolaa, 1/2 siivu cheddar sulatejusutoa), mukillinen mustaa kahvia ja päivän vitamiinit (Berocca, Mg, C ja D). Hyvin jaaksaa, eikä yleensä ole vielä 5h myöhemmin lounasaikaan nälkä.[/QUOTE]

Mullakin jää lounas tänään väliin. Ei ongelmaa. :)

Tein samanlaiset lautaset niin itselleni kuin kaikille pienillekin.
Tuommoiset.Maitojuoman siijaan minulla pannullinen kahvia:

aamupala12012011.jpg

Yhteistyössä