G: Mitä piirteitä rakastatte miehessänne eniten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moonbell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Moonbell

Vieras
Tuli tuosta yhdestä hyvän tuulen aloituksesta mieleen. :)

Mie rakastan sitä, kun osaa tukea ja auttaa. On vastuullinen ja järjestelmällinen kun mie ite oon hajamielinen niin tasapainottaa minua. Osallistuu myös lapsen hoitoon ja tykkää telmiä lapsemme kanssa. On hellä ja huomioon ottava. :)

Minä rakastan miehessäni sitä, että on tosi kiltti minulle. On erittäin oikeuden mukainen, eikä tykkää yhtään muiden ihmisten arvostelemisesta ja juoruamisesta, ja sitä arvostan tosi paljon. Sillä on myös tosi hyvä huumorintaju ja on seksissä erittäin huomaavainen:)

Näyttää komealle, tuoksuu hyvälle, tuntuu ihanalle, kuulostaa seksikkäälle ja kaikki tämä yhdistettynä hyvään aviomieheen ja isään, niin en voisi muuta toivoa.

Lämpöä ja sitä yhdessäolemista.Sitä kun saa maata kainalossa ja täytellä ristikkoa ja nauttia toisen lämmöstä.Sitä että se kietoo ittensä mun ympärille että mulla on hyvä ja turvallinen olo nukkua.Sitä että se on maailman paras rakastaja,tuoksuu aina hyvältä,on vähän kurikas.

Kiltteyttä, rehellisyyttä, luotettavuutta, maailman ihaninta hymyä, ihania silmiä. Mies tulee lohduttamaan kun mulla vaikeeta ja kun olen esim. kipeä, niin yrittää tehdä mun olon mahdollisimman helpoksi. Se vaan on niin upea ihminen, ja välillä tuntuu että en ansaitse sitä.

Yhteistyössä