G: mitä olisi ehkä voinut jättää sanomatta humalassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lalla

Vieras
Itselleni putkahti jostain mielen syövereistä esille muutama tapaus, jotka nostaa häpeän punan poskille edelleen - 15-17 vuotta tapahtuneiden tapauksien jälkeenkin :embarrassed:
Toinen oli 19-vuotiaana, kun olimme jossain firman juhlissa ja vedin tukan juuria myöten täyteen. Oma silloinen kihlattuni oli samassa firmassa ja alkoi ihmetellä, missä olen kun vessakäynti venyi ja venyi. No, löydyinhän lopulta:
olin keskustelemassa firman toisen pariskunnan miespuolisen henkilön kanssa pilkkopimeässä huoneessa. Minä sammalsin sylki roiskuen huoneen toisella puolella ja mies istui hieman vaivautuneena toisella puolella, motitettuna, koska minulla oli loputtomiin syvällistä asiaa. En töissä koskaan jutellut tuon henkilön kanssa, mutta hänen vaimonsa kanssa kylläkin. Nyt halusin tietää heidän suhteestaan sen ammoisista aluista alkaen, onko heillä lapsia (tiesin normaalitilassa ollessa varsin hyvin, että on, mutta siinä promilletilassa en ollut kuullutkaan), jne. Ja kaikki tämä PIMEÄSSÄ! Luoja yksin tietää, miksi. Jokin teinitakauma ehkä??

Toinen tapaus sattui n. 20-vuotiaana kun olin terassikierroksella silloisessa kotikaupungissani. Törmäsin entisen poikaystäväni vanhempiin, joita en ollut nähnyt neljään vuoteen. Oli mukava jutella kuulumiset, mutta tietysti piti sitten avautua ja alkaa tilittää, kuinka olin tietoinen, etten ollut silloin joskus mieluinen tyttöystävä poikaystäväni äidille. Ja tätä piti toistella sen verran aktiivisesti, ettei tyhmemmällekään jäänyt epäselväksi.

Jestas, miten tuo alkoholi saa ihmisen avoimeksi...

ala-asteen reksille kännissä selitin jossain juhlissa että kun olen lopettanut tupakan polton koska rehtori siitä aikanaan niin kovasti varoitti.... vaikka en tietenkään ollut lopettanut, ja voi taivas......

hmm... Miehen parhaalle kaverille: "Jos mä en olis naimisissa, meillä vois olla hyvä suhde, ainakin seksiä joskus".

Mutta puolustelen itteeni: sanoin että jos en olisi naimisissa... ja tää kaveri alotti tän keskustelun...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
hmm... Miehen parhaalle kaverille: "Jos mä en olis naimisissa, meillä vois olla hyvä suhde, ainakin seksiä joskus".

Mutta puolustelen itteeni: sanoin että jos en olisi naimisissa... ja tää kaveri alotti tän keskustelun...

:laugh:

Mulla vähän samantapanen. Sanoin yhdelle miehen kaverille jonka kanssa on jotain flirttiä ollut että : "jos en olisi naimisissa, nussisin sulta aivot pihalle" :DDDDD nolo

Niin ja kerran miehen kanssa oltiin harrastamassa seksiä kännissä niin työnsin miehen päältä pois ja kysyin että missä x on :D Siis x=oman miehen nimi... Olin nukahtanut ja näin unta että olin hommissa jonkun ihan muun kanssa ja säikähdin kun ei ollutkaan oma mies vaikka sitten olikin :D

Ylipäätään tilanteet, kun käyn Suomessa vanhempieni luona ja jossain välissä sen pienen paikkakunnan ainoaan kuppilaan käy tie... Sitten kolmen promillen sumuissa tulee bongattua kaikki entiset opettajat, vanhempien tutut ja luokkakaverit, joiden kanssa ei apaut puhunut sanaakaan koko peruskoulun aikana ja joita ei ole nähnyt yli 10 vuoteen, ja sitten avautuu ummet ja lammet eletystä elämästä ja maailmanrauhasta.

Niin ja kerran miehen kanssa oltiin harrastamassa seksiä kännissä niin työnsin miehen päältä pois ja kysyin että missä x on :D Siis x=oman miehen nimi... Olin nukahtanut ja näin unta että olin hommissa jonkun ihan muun kanssa ja säikähdin kun ei ollutkaan oma mies vaikka sitten olikin :D

Täähän on ihan vakio mein suhteessa - mies tekee siis mulle näin kännipäissään. Käskee myös painua vi**uun ennenku vaimo (siis minä) tulen. Loukkaa joka kerta!

avokilla ei oiken tahdo ns "ottaa eteen humalassa" ja itsestäni tulee taas hiton kiimainen... aikanaan lähdettiin baarista ja karjuin automaatin luona niin että koko katu kaikui : "ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN KELLÄ SEISOOO " :D

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
avokilla ei oiken tahdo ns "ottaa eteen humalassa" ja itsestäni tulee taas hiton kiimainen... aikanaan lähdettiin baarista ja karjuin automaatin luona niin että koko katu kaikui : "ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN KELLÄ SEISOOO " :D

:D :D :D hahhahaahahha :D :D

Täähän on ihan vakio mein suhteessa - mies tekee siis mulle näin kännipäissään. Käskee myös painua vi**uun ennenku vaimo (siis minä) tulen. Loukkaa joka kerta!

Törkee äijä :(

Yhteistyössä