G: Mitä näistä ruuaksi kaveri-illalliselle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja crisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

crisu

Vieras
Eli kutsun lauantai-illaksi ystäväpariskunnan meille syömään.
Mutta en nyt tiedä, että mikä olis sellainen takuuvarma, herkullinen ruoka!
Tässä pari ideaa, ehdottakaa jos tulee parempia mieleen!

a) Lasagne
b) Kotitekoinen, herkullinen pitsa
c) Joku muu, mikä?

Viiniä löytyy myös. :p

Valkosipuliperunoita ajattelin minäkin, mutta haluaisin niiden kanssa ehdottomasti pihvejä - joita en osaa paistaa (siis onnistuneesti :D)

Ehkä mä kallistun tohon pitsan puolelle. Hyvä ku muistutitte salaatista!! :flower:

jos sellainen 'virallinen' juttu niin tekisin pihvit pariisinperunoilla, salaattia jne. Jos taas rennompaa niin toi pizza-linja tai esim tacoja/tortilloja/salaattia... Lasagne on aika arkiruoka...

lasagne kuulostaa täydelliseltä..... siihen vielä vihree salaatti jälkkärii ei tarvii kun on niin raskas (tai riippuu mitä laitat siihen)

tää olis mun valinta kun on niin helppo tehä
idioottivarma onnistuminen
helppo tarjota

jää kavereille seurustelu aikaa eikä tarvii hellan ääressä olla ...

mun mielestä pitsakin on aika arkista, sitä voi jokanen hakea millon vaan. joku kunnon kotiruoka munkin mielestä. saatko mistään hirvenlihaa? käristys tai mureke siitä ja muusi tai vs-perunat. ja paria erilaista salaattia.

mukavia illanistujaisia teille! :)

Alkuperäinen kirjoittaja moiks:
mun mielestä pitsakin on aika arkista, sitä voi jokanen hakea millon vaan. joku kunnon kotiruoka munkin mielestä. saatko mistään hirvenlihaa? käristys tai mureke siitä ja muusi tai vs-perunat. ja paria erilaista salaattia.

Kiitos!
No hirvenlihaa on pakastin täynnä, mutta se se vasta (meille) arkiruokaa onkin!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja crisu:
Alkuperäinen kirjoittaja moiks:

Kiitos!
No hirvenlihaa on pakastin täynnä, mutta se se vasta (meille) arkiruokaa onkin!! :D

No sit sulla on kuin meillä :D mut vieraat aina rakastaa kun teen hirviruokaa, niillä kaikilla kun ei tuota meille niin arkista herkkua ole.