g: Mitä löysit alesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiikeriemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiikeriemo

Vieras
Ite ostin esikolle kevääksi adidaksen goretex lenkkarit nyt 40e (ovh 69), pari yöpukua 7.50 (15) ja 7.50(15),pikkuiselle remu talvihaalarin 48 (69),itselleni parit farkut puoleen hintaan yht 50e,popliinitakin puoleen hintaan 30e(60). Lähden iltapäivällä jatkamaan kierrosta =)

sellossa kävin pyörähtämässä...

piti ostaa talvihaalari tuolle tytölle ensi talveksi mutta jesper juniori ooli aivan tukossa mammoista...tappelivat keskenään reiman haalareista :D
jätin suosiolla väliin sen kaupan

stadiumista mulle villapaidan 19,90? (41?)
lindexistä ittelleni ja tytölle kalsareita,paitoja,yöpuku
seppälästä yöpuku ja toppahousut...hintoja en muista.

Kaikkea kivaa ja etenkin tarpeellista -50% :) Ja rahaa meni noin 150?.
Lapsille housuja ja paitoja, itselleni farkut ja kuopukselle Seppälästä toppiksen 20?. Onko muuten kellään kokemusta Seppälän toppapuvuista? :wave:
Eihän se varmaan ihan huippulaatuinen ole, mutta eipä ole tämä nk. talvikaan joten menee varmaan hyvin koko kevään.

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Kaikkea kivaa ja etenkin tarpeellista -50% :) Ja rahaa meni noin 150?.
Lapsille housuja ja paitoja, itselleni farkut ja kuopukselle Seppälästä toppiksen 20?. Onko muuten kellään kokemusta Seppälän toppapuvuista? :wave:
Eihän se varmaan ihan huippulaatuinen ole, mutta eipä ole tämä nk. talvikaan joten menee varmaan hyvin koko kevään.

Me ostettiin tytölle viime vuonna toppapuku Seppälästä. Hyvin on kestäny nytkin on käytössä tossa hiekkalaatikolla vaikka onkin vielä hyvässä kunnossa ja loistavasti mahtuu vielä päälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:

piti ostaa talvihaalari tuolle tytölle ensi talveksi mutta jesper juniori ooli aivan tukossa mammoista...tappelivat keskenään reiman haalareista :D

Paljos oli ale noissa Reimoissa??

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Oisko kellään vinkkiä mistä sais pojalle toppapuvun edullisesti? Edellisestä paukahti vetoketju eikä tuo korjaaminen oo vahvin lajini...

No minä ostin Seppälästä tuon 98cm toppiksen 20?.

Alle kolmella kympillä saa Lassien haalarin Citymarketista ilman alea ja meillä on toiminut aivan loistavasti. Ei mikään sukelluspuku mutta ei se nyt vettä varsinaisesti lähilammikoista imekään :D

Oisko kellään vinkkiä mistä sais pojalle toppapuvun edullisesti? Edellisestä paukahti vetoketju eikä tuo korjaaminen oo vahvin lajini...

No minä ostin Seppälästä tuon 98cm toppiksen 20?.

mä katsoin jo ennen joulua seppälän toppahaalareita, mutta toi 98 oli pienin ja vielä iso meidän pojalle varmaan...

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Alle kolmella kympillä saa Lassien haalarin Citymarketista ilman alea ja meillä on toiminut aivan loistavasti. Ei mikään sukelluspuku mutta ei se nyt vettä varsinaisesti lähilammikoista imekään :D

Kyllä Lassiet enemmän maksaa kuin 30? :o
Ovat tosi hyviä, niitä meilläkin pääasiassa käytetään.

mä mietin ihan samaa ku halvin mitä ennen joulua cittaris näin oli 39.90e siis tuota merkkiä.

pojalle vaatetta jesperistä ja lindexistä, yksi lelu, pentikiltä tyyny.
Itselle ostin kirpparilta 50cent paidan....
jotenkin kummassa tulee aina ostettua lapselle vaan...

mä mietin ihan samaa ku halvin mitä ennen joulua cittaris näin oli 39.90e siis tuota merkkiä.

No ihan valehtelematta olen tavallisen Suprafillin ostanut hintaan 25?

joo kyllä mammuttimarkkinoilla on välillä lassiee sikahalvalla. mut en mä löytänyt pojalle tänään vielä 98cm haalaria, illalla menen vielä kattoon ainakin jesperjunioriin ja olisko nicky&nellyllä mitään noin viidenkympin haalaria.kun ei kerran lassiee saa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:

Paljos oli ale noissa Reimoissa??

reimat ja muut -30%

Yhteistyössä