G: Mitä hyvää/huonoa on omassa pankissasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tigru87

Aktiivinen jäsen
10.09.2006
3 121
0
36
Pistetäänkös pieni gallup eri pankeista?
Kun meinaa tuo sampo olla vaihtamisen arvoinen monenkin mielestä, eli mihin sitä sitten kannattaisi vaihtaa? Ja miksi?

Itsella tällä hetkellä sampo, eikä nyt just mitään hyvää sanottaavaa... NO okei, on mulla verkkopankissa laskunmaksu sentään onnistunut. :whistle:
KAikkilla kai ei senkään vertaa..? :/

Paikallinen Säästöpankki, joten ei tästä hyötyä juuri ole kuin paikallisille asiakkaille. Mutta palvelu on aina hyvää ja ystävällistä, laina-asiat hoituu hetkessä aina saman virkailijan kasnsa, käytössä myös lähes rajattomasti lyhennysvapaita kuukausia esim työttömyyden tai sairauden ajalle, kohtuulliset palvelumaksut yksityisillä, helppo ja varmatoiminen nettipankki, asiat hoituu myös puhelimessa jos olet esim matkoilla.

Osuuspankki. Ei mitään valittamista. Lainat on onnistuneet helposti ja jouhevasti, omalle palveluneuvojalle saa helposti aikoja, soittavat itse pankista, jos on jotain uutta, mutta eivät tyrkytä liikaa eläkevakuutuksia yms.
Hyvä marginaali lainoissa, helppokäyttöinen nettipalvelu

mullon sampo ja nyt oon kyllä niin kypsä,oon aiemminki hermostunu kun esim.opintolainan lyhennyspäivä ei tunnu sampolla olevan oikeen hanskassa,sovittu on et suoravelotus tapahtuu 15.pvä mutta silti ne ottaa niitä lyhennyksia millon sattuu vaikka ois ihan maholista ottaa 15.

nyt sit ku meni tollaseks typeräks tuo koko sampo niin alan oleen aika valmis vaihtaan pankkia,osuuspankkia mietiskelin..

Mulla on kans nyt mittä täys tohon sampoon, pankkiasiat pitää hoitaa nykyään konttorissa(ei päivittäiset), en siis voi tehdä palvelupaketin muutosta esim netissä tai he ei voi lähettää niitä postissa... No mites ne hoitaa, kun paikkakunnalla ei ko. konttoria ole ja autoa ei käytössä?
Voi että mua ottaa päähän, taidan tänään kävästä toisessa pankissa, jos siirtäis tilit paikkakunnalla sijaitseviin konttoreihin...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Paikallinen Säästöpankki, joten ei tästä hyötyä juuri ole kuin paikallisille asiakkaille. Mutta palvelu on aina hyvää ja ystävällistä, laina-asiat hoituu hetkessä aina saman virkailijan kasnsa, käytössä myös lähes rajattomasti lyhennysvapaita kuukausia esim työttömyyden tai sairauden ajalle, kohtuulliset palvelumaksut yksityisillä, helppo ja varmatoiminen nettipankki, asiat hoituu myös puhelimessa jos olet esim matkoilla.

komppaan tätä, mutta pankki ei sijaitse omassa kunnassa vaan alkuperäsessä kotikunnassa :) Lainapäätöksen sai ihan vaan soittamalla ja se asiakaspalvelu on mahtavaa :)

Yhteistyössä