G: mitä harrastat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Semu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Semu

Jäsen
13.09.2008
400
0
16
Palstailun lisäksi.. :D

En keksi itselleni harrastusta. Tai siis, mielestäni mikään nykyinen aktiviteettini ei täytä harrastuksen tunnusmerkkejä. :laugh: Ennen urheilin. Urheilin niin paljon, että enää ei tee mieli. Pidän hyötyliikkunnasta kyllä.

Ehkä harrastan elokuvia, musiikkia (kaikenlaista kulttuuria) ja opiskelua. :D Haluaisin harrastaa käsitöitä, mutta ei ole muka aikaa... huono tekosyy.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Uimista luonnonvesissä, lukemista, klassista musiikkia ja elokuvia, ruoanlaittoa (sen arkikokkaamisen lisäksi)

Millaisia ruokia tykkäät tehdä? Jonkin tietyn keittiön (ranska, kiina yms.) vai ihan mitä tahansa mikä vaikuttaa mielenkiintoselta? :)

...pidän ruuasta. :D

mä harrastan vaan sitä urheilua. käyn monta kertaa viikossa jumpissa ja lisäksi pyöräilen,rullaluistelen,juoksen jne.
nyt ois tarkotus alottaa ihan se salilla käyminenkin, kunhan tästä saan sen ohjelman =)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä harrastan vaan sitä urheilua. käyn monta kertaa viikossa jumpissa ja lisäksi pyöräilen,rullaluistelen,juoksen jne.
nyt ois tarkotus alottaa ihan se salilla käyminenkin, kunhan tästä saan sen ohjelman =)

Pyöräilystä tykkään myös. Semmosista maisemienkatselu-pyörälenkeistä. :D

Teillä on mukavia harrastuksia! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Semu:
Uimista luonnonvesissä, lukemista, klassista musiikkia ja elokuvia, ruoanlaittoa (sen arkikokkaamisen lisäksi)

Millaisia ruokia tykkäät tehdä? Jonkin tietyn keittiön (ranska, kiina yms.) vai ihan mitä tahansa mikä vaikuttaa mielenkiintoselta? :)

Olen innostunut sushista ja kumma kyllä englantilaisesta keittiöstä, vaikkei sitä moni suostu kulinarismin maaksi tunnustamaankaan :D

Olen innostunut sushista ja kumma kyllä englantilaisesta keittiöstä, vaikkei sitä moni suostu kulinarismin maaksi tunnustamaankaan :D

:D kuulin juuri jonkun vitsin englantilaisesta keittiöstä, harmi kun en muista kuinka se meni...

hmm. En ole vielä(kään) maistanut sushia. Osaisitko suositella jotain tiettyä, mistä kannattaisi aloittaa... ettei tule liian erikoisia makukokemuksia heti alkuun :D

hmm. En ole vielä(kään) maistanut sushia. Osaisitko suositella jotain tiettyä, mistä kannattaisi aloittaa... ettei tule liian erikoisia makukokemuksia heti alkuun :D

Minä aloitin kylmäsavulohella, käytin sitä kalana ja myös tein ihan vegenä, kurkkua ja paprikaan täytteeksi. Mutta nyttemmin olen siirtynyt raakaan loheen ja tonnikalaan =) En vielä osaa kovin monimutkaisia tehdä, ihan perusjuttuja.

Koiran kanssa tunnin pituisia metsälenkkejä joka päivä (kuulostipas se hyvältä tai oikeemmin näytipäs se hyvältä kun sen kirjoitti)
Ompelua, neulahuovutusta, musiikin kuuntelua, lukemista
eli kaikkee mitä voi tehdä yksin, paitsi tota ekaa kun on ihana koira seurana

Minä aloitin kylmäsavulohella, käytin sitä kalana ja myös tein ihan vegenä, kurkkua ja paprikaan täytteeksi. Mutta nyttemmin olen siirtynyt raakaan loheen ja tonnikalaan =) En vielä osaa kovin monimutkaisia tehdä, ihan perusjuttuja.

Laitan korvan taakse... kyllä sitä sushia pitäisi päästä maistamaan, ettei ihan putoa tästä kehityksen kelkasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Käyn syvävenyttelyssä ja sitten luen paljon. Muuten sitten vaan ulkoilua ja joskus ihan kävelyllekin erehdyn =)

Syvävenyttely kuulostaa kivalta. Se siis on ohjattua toimintaa? Saako udella, missä sitä tarjotaan?

Käsitöitä, herpetologiaa, geenibiologiaa,lukemista, kirjoittamista, piirtämistä, perhokalastusta, vaellusta, nettailua, leipomista ja kokkailua, rakentelen ja näprään kaikennlaista :)

Mää kävin ennen raskautta ja veritulppaa salilla ja jumppailemassa. Oli mukavaa parhaan tyttökamun kanssa vaihtaa kuulumisia kuntopyörän selässä.

Nyt.. oon ollu aina tosi huono ulkoileen, pakkoulkoilua hakea jalkaisin lasta hoidosta. Joogailin olkkarissa, mut nyt maha tiellä. Ihan lusmu olo ja ottaa päästä, pitäs päästellä höyryjä johonki.

Kokkailen ja tykkään siitä, käsitöitä ei innosta tehdä kun nämä hedaritkin nyt riesana ja on pimeää ja.. ääh, ollu paska päivä. Näköjään parempi lähtä palstalta pois ku ei nyt pysty olemaan ollenkaan positiivinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Käyn syvävenyttelyssä ja sitten luen paljon. Muuten sitten vaan ulkoilua ja joskus ihan kävelyllekin erehdyn =)

Syvävenyttely kuulostaa kivalta. Se siis on ohjattua toimintaa? Saako udella, missä sitä tarjotaan?

Ohjattua, kerran viikossa käyn. Noita järjestää monet kuntosalit ja muutkin erilasia jumppia järjestävät tahot.
Tosi mukavaa on.
Kuukkelilla löydät enempi tietoa jos kiinnostaa, mutta voin suositella.

Yhteistyössä