Niin, välillä tämmöstä positiivista galluppia...Mikä piirre sellanen mistä teidän laps/lapset saaneet kehuja muilta? Ulkönäkö tai luonne tai joku taito?
Minä vastaan myöhemmin.
Minä vastaan myöhemmin.
Tätä peesaan. Pienempää poikaa 4kk taas tyytyväisyydestä, topakkuudesta ja leveästä hymystä. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:43 Tämätyttö kirjoitti:9-vuotiasta poikaani kiitellään usein kauniista käytöstavoista + reippaudesta ja sosiaalisuudesta.
Vaikka kuka... Lähinnä esimerkiksi naapurit, tytön kavereiden vanhemmat, hoitotädit päiväkodissa, mummot terveysaseman jonossa jne... Kuka tahansa, jonka kanssa ollaan syystä tai toisesta tekemisissä ja/tai samassa tilassa/paikassa, on potentiaalinen "ihastelija"... <br><br>Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:51 vieras kirjoitti:Kuka teidän lastenne ominaisuuksia ihastelee?
Minunkin lasteni ulospäinsuuntautneisuutta ja puheliaisuutta ihastellaan. Ovatkin avoimia ja välittömiä , joskus turhankinAlkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:53 kultakolikko kirjoitti:Meidän tytöstä huomataan yleensä ulospäinsuuntautunut ja puhelias luonne. Kehuvat paljon sanavalmiiksi, reippaaksi ja "mainioksi tapaukseksi"... =) Tyttö on sellaisia ihmisiä, joka ei ujostele ketään, puhuu paljon ja hymyilee aina. :heart: Tällainen lapsi voisi olla myös todella ärsyttävä tapaus (koska toiset lapset eivät ole koskaan hiljaa, hakevat huomiota, puhuvat päälle jne.), mutta sen lisäksi että on puhelias, käyttäytyy tyttö myös todella hyvin ja voisi sanoa pikkuvanhasti - luulisin, että sen vuoksi hän aina ihmiset hurmaa. Lisäksi toisinaan kehutaan ulkonäköä, erityisesti tummia paksuja hiuksia, jotka ulettuvat alaselkään ja ruskeita nappisilmiä.
Mulla on ihana tyttö. :heart: