G: Mistä olet viimeksi liikuttunut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ei ehkä viimeisin kerta kun olen liikuttunut mutta jotenkin tuli mieleen kun ollessani tällä palstalla synttäripäivänäni , joku harmaa linkitti mulle Sigin Hyvää syntymäpäivää-biisin...se on sellainen jota itse olen usein laulanut kavereilleni karaokessa ja linkittänyt myös, mutta se oli eka kerta kun joku linkitti sen mulle ja se kyllä sai mut liikuttumaan :) :heart:
...tiedän että olen tunteellinen hölmö :ashamed:
 
vieras
Kehtaankohan edes kertoa...
Tänään tuli lastenohjelmissa Paavo-koira, ja siinä alkulaulussa lauletaan "äiti suukottaa pikkusiskoa". Mies sanoi lapsille, että ihan kuin meillä, kun meilläkin on pikkusisko. Istuin vauvan (6kk) päätä nuuskien kyyneleet silmissä. Mä oon ihan hirveä nyyhkijä!
 
Eilen illalla työmatkalla tuli jostain syystä edesmennyt pikkuveljeni mieleen. Taas sai junass anieleskellä kyyneleitä... :ashamed:

Positiivisessa mielessä noin kevyemmin tänään aamupäivästä kun oltiin tytön kunoutuspalaverissa ja tyttö näytti oppimiaan uusia asioita. Sellaista ylpeyttä toisen uusista taidoista ja ihan vain ilos kun näki miten tämä nauttii treenaamisesta. =)
 

Yhteistyössä