Itse olen kotona. Mies kans kotona mutta kattoo telkkuu. Lapset nukkuu.
Kowalski 15.02.2009 #5 Kotona oon (olkkarissa). Lapset nukkuvat. Mies on bussissa jossain Raision ja Turun välillä.
bdt 15.02.2009 #7 Hassua mutta minä, mieheni ja kuopukseni olemme kaikki kolme tällä hetkellä eri maissa. Esikoinen sentään on Härmässä kanssani.
Hassua mutta minä, mieheni ja kuopukseni olemme kaikki kolme tällä hetkellä eri maissa. Esikoinen sentään on Härmässä kanssani.
Blue Rush 15.02.2009 #10 Makuuhuoneessa, mies vessassa, kuopus nukkuu omassa sängyssä ja esikoinen mummolassa
jippii 15.02.2009 #11 Lapsi: syö iltapalaa 3 kaverinsa (meillä yökyläilemässä) kanssa Mies: töissä yövuorossa
:O 15.02.2009 #12 Kotona alakerrassa Mies yläkerrassa telkkaria katsomassa Lapset yläkerrassa nukkumassa
moe 15.02.2009 #16 mä istun sohvalla, mies tuossa vieressä katsoo telkkua. vauva yrittää viereisessä makkarissa saada unta.
mä istun sohvalla, mies tuossa vieressä katsoo telkkua. vauva yrittää viereisessä makkarissa saada unta.
JosSanon 15.02.2009 #21 Minä istun sohvalla Mies makaa viereisellä sohvalla Ja tyttö nukkuu yläkerrassa! :heart:
S 15.02.2009 #23 Katon tvtä, lapsi leikkii vieressä, mies tiskaa keittiössä. Oho pitääkin pistää muksu nukkumaan...katoin kelloa just
Katon tvtä, lapsi leikkii vieressä, mies tiskaa keittiössä. Oho pitääkin pistää muksu nukkumaan...katoin kelloa just
Tättähäärä 15.02.2009 #24 lapsista yksi makaa sohvalla vatsataudin kourissa :/ toinen nukkuu ja kolmas toivottavasti on yökylässä eikä yöjuoksulla :| Mies makaa sohvalla ja minä olen koneella
lapsista yksi makaa sohvalla vatsataudin kourissa :/ toinen nukkuu ja kolmas toivottavasti on yökylässä eikä yöjuoksulla :| Mies makaa sohvalla ja minä olen koneella
Ina 15.02.2009 #25 Makkarin sängyllä läppärin kanssa. Mies laulelee pienempien kanssa olkkarissa (kohta saavat lähteä nukkumaan) ja isoin lapsista on laskettelemassa.
Makkarin sängyllä läppärin kanssa. Mies laulelee pienempien kanssa olkkarissa (kohta saavat lähteä nukkumaan) ja isoin lapsista on laskettelemassa.