G: minkä pankin asiakas olet?

Op:n asiakas, tyytyväinen semmonen. Ja tulen olemaan niin kauan op:n asiakas, kun anopissa henki pihisee, sehän sais slaagin, jos me vaihdettais pankkia!! (pankkitoimihenkilönä op:n konttorissa )
 
vieras
Handelsbankenissa olen, saa yksilöllistä ja henkilökohtaista asiakaspalvelua. Aiemmin OP ja siellä asiakasta ei tunnuta arvostettavan, etenkään kun tilillä sitä rahaa ei niin hirveästi ole.
 
OP:ssa asuntolaina (olen tyytyväinen) mut minä en käytä sitä tiliä muutaku jos mies siirtää mulle sinne rahaa. Oma käyttötilini on Paikallisosuuspankissa ja olen siihen enemmän ku tyytyväinen. Tili on lapsuuden ajalta ja vanhan kotipaikkakuntani pankissa, joten palvelu on ihanan tuttavallista. Miehen kummitäti on yleensä hoitanut mun asioita enkä mä joudu ikinä ees henkkareita näyttään ja kaikki asia hoituu puhelimella toisin ku OP:ssa joka on iso pankki Tampereella eikä henkilökohtaista palvelua samaan malliin saa.
 
Mae
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Handelsbankenissa olen, saa yksilöllistä ja henkilökohtaista asiakaspalvelua. Aiemmin OP ja siellä asiakasta ei tunnuta arvostettavan, etenkään kun tilillä sitä rahaa ei niin hirveästi ole.
Mulla vähän sama homma.
Aikoinaan kun mulla oli ensimmäinen omistusasunto oli mulla pankkina Handelsbanken+tili OP:ssa. Vaihdettiin paikkakuntaa, jossa ei vielä silloin ollut HB:nia eli jouduttiin vaihtamaan Sampoon (valitettavasti). Mutta nyt tännekin tuli HB ja heti vaihdettiin ja Erittäin tyytyväinen olen.
 
Kimppa
Paikallisosuuspankissa meilläkin raha-asiat ja ei ole ollut mitään valittamista. Aina saa ihmisen kiinni kun soittaa eikä mitään konetta. Kun jättää soittopyynnön, "oma" tuttu virkailija soittaa yleensä jo saman päivän aikana takaisin. Nettipankki on toiminut aina loistavasti (Nordeallakin oli nyt ollut jotain ongelmia) ja kaikki asiat muutenkin (toisin kuin esim Sammossa..).
 

Yhteistyössä