G: Minkä merkkisen auton haluaisit ja minkä merkkistä et huolisi?

Ja millä tällä hetkellä huristelet?

Mulle kelpaisi Ford (KA olis ihana!)ja mistään hinnasta en huolisi Skodaa, myös Toyota ja Nissan tökkii...

Tällä hetkellä perheestä löytyy Opel, Honda ja käytössä myös yksi Toyota
 
BMW M6:sen haluaisin :whistle:

Tällähetkellä:

BMW 320i coupe ( miehen omistuksessa, vielä niin kauan kuin ostaja on maksanut loppu velan jäljellä vielä 3700e)

BMW 328 perheautona

Miehellä projektina fiat.

ja mersua,hondaa,fordia,saabbia enkä ladaa huoli ;)
 
Meillä on 2 Rellua.

En tiedä mikä merkki olisi jos ihan vain saisi valita, mitään "hummeria" tai maasturia en tahdo koska niille ei olisi oikeaa käyttöä.
Jonkin uuden ja tilavan tila-auton tai pikkuisen bussin tahtoisin, meillä kun on noita lapsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:
Ja millä tällä hetkellä huristelet?

Mulle kelpaisi Ford (KA olis ihana!)ja mistään hinnasta en huolisi Skodaa, myös Toyota ja Nissan tökkii...

Tällä hetkellä perheestä löytyy Opel, Honda ja käytössä myös yksi Toyota
Ehdottomasti ostan taas Nissanin, kun vanha rakkaani joutuu autojen taivaaseen...Ajettu tällä hetkellä yli 200 000, eikä korjaamolla ole käyty kuin huoltojen yhteydessä. Vuoden hänen pitäisi vielä jaksaa...
 
Mä haluaisin jonkun ihanan jenkkimaasturin tai sitten vaikka uuden Pajeron. Hummeri olisi tietysti ihan ykkönen.
No, ainahan haaveita saa olla ;)
Itse ajelen Saabin 9-5 farkulla ja välillä miehen mitsun pick upilla.
Niin, ja ei varmaan sellaista autoa, mitä en huolisi jos ilmaseksi saisi, mutta rahojani en laittaisi autoihin mm. Skoda, Fiat.
 
mie huolisin
minkä vaan joka toimii hyvin ja perhe mahtuu sisään tykötarpeineen:) Ka oli liian pieni siihen, viitaten ap.n toiveeseen, varmaankin joku tila-auto tai iso farkku, merkistä viis:) Kupla volkkaria en ottais, kun en sillä tykkää ajaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uuteen kyllä voisin vaihtaa :) Mitään muuta en sitten huolisikaan, korkeintaan Wolkkarin passatin voisin ottaa, jos pakko.
Meillä oli ennen tätä Saabin farkkua passatti ja se oli tosi kiva auto, mutta Saabin jälkeen en enää vaihtaisi volkkariin :)
 
vieras
Minä haluaisin jaguaarin. Muita hyviä ovat Toyota 4Runner, Chevrolet Blazer ja Mitsubishi Galant sekä BMW:n 535 tai 540. Tällä hetkellä ajelen mazdalla tai peugeotilla.

Kaikki autot kelpaavat, mutta ladaa, citroenia ja fiiattia en itse hankkisi.
 

Yhteistyössä