G: Minkä kokoinen penis miehelläsi on?

  • Viestiketjun aloittaja perjantaigallup
  • Ensimmäinen viesti
"tyytyväinen"
Paksuutta en tiedä senteissä, mutta aika tarkalleen wc-paperirullan hylsyn kokoinen. Pituus 19 cm. Eli aikas kunnioitettava jötkäle. Fyysisesti mulle riittäisi pienempikin, mutta onhan tuo visuaalisesti aikamoinen elämys <3 Ja tosiaan sen kanssa saa vähän varoa, ettei satuta. Mutta mies sen taitaa seitsemän vuoden harjoittelun tuloksena :)
 
tutkimukset ovat osoittaneet että suomalainen keskiverto olis 13cm.on mun miehel isompi kuntuo ja juuri sen kokoinen että sopii minun reikään hyväillen.liian iso ei kiva ja liian pieni voiolla ranskista rappukäytävään...mutta kun ei oo kiinni koosta vaan yhteensopivuudesta ja yhteisistä taidoista ei vaan miehen taidoista.jollekkin taitava mies on surkee ja sama toisinpäin =eli tästä päästään parien yhteensopivuuteen seksuaalisesti.
 
"aloittaja"
[QUOTE="tyytyväinen";28688676]Paksuutta en tiedä senteissä, mutta aika tarkalleen wc-paperirullan hylsyn kokoinen. Pituus 19 cm. Eli aikas kunnioitettava jötkäle. Fyysisesti mulle riittäisi pienempikin, mutta onhan tuo visuaalisesti aikamoinen elämys <3 Ja tosiaan sen kanssa saa vähän varoa, ettei satuta. Mutta mies sen taitaa seitsemän vuoden harjoittelun tuloksena :)[/QUOTE]

Meneekö pohjaan asti? Ja jos ei mene niin onko siitä haittaa naiselle, esim. vaikeus saada orkku?
 
-.-.-.-
Aika tasan keskiverto, ja sopii minulle oikein hyvin. On vielä käyrä, joka on plussaa :D

En sit tiedä jos synnytysten jälkeen asiat muuttuu, mutta kyllä tässä vaiheessa vielä oma värkki on sellainen ettei haittaa vaikka toisella ei olekaan mikään lenkkimakkara.
 
"tyytyväinen"
Menee pohjaan :)
Mulle siitä ei olisi haittaa jos ei menisi, kuten sanoinkin pienempikin riittäisi. Eli g-pisteeni sijaitsee vähän alempana, eli mieheni joutuu kokonsa vuoksi vähän tähtäilemään jos halutaan g-piste orgasmi aikaiseksi. Ja asento tietty vaikuttaa, missä kulmassa vehkeensä minuun upottaa ;)
Toki on mieletöntä kun mies painelee pohjaan asti, siihen ei pieni kikkeli pysty vaikka kuin olisi taitoa.
 
-.-.-.-
[QUOTE="aloittaja";28688717]Mihin suuntaan käyrä ja millä tavalla se on plussaa?[/QUOTE]

Ylöspäin ja himpun oikealle. En tiedä, kai se vain hankaa mukavasti oikeita kohtia :D
 
"Vieras"
Useimmilla miehillä on keskivertokokoinen ja siten useimmat naiset saavat keskivertoa. Joka siis on suomessa 13,5cm.

Paitsi 2+:lla jossa naisien miehillä on harvoin alle 15cm, yleensä noin 18-19cm pitkä. :)

Johtopäätelmä? 2+-keskustelut ovat pääosin valehtelua ja heikkoitsetuntoisten mammojen virtuaalinen ponnauhduslauta. Kun muut pärjää elämässä, 2+-mamma korkeintaan palstalla. :D
 
  • Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ
"tyytyväinen"
[QUOTE="Vieras";28688724]Useimmilla miehillä on keskivertokokoinen ja siten useimmat naiset saavat keskivertoa. Joka siis on suomessa 13,5cm.

Paitsi 2+:lla jossa naisien miehillä on harvoin alle 15cm, yleensä noin 18-19cm pitkä. :)

Johtopäätelmä? 2+-keskustelut ovat pääosin valehtelua ja heikkoitsetuntoisten mammojen virtuaalinen ponnauhduslauta. Kun muut pärjää elämässä, 2+-mamma korkeintaan palstalla. :D[/QUOTE]

Vai voisiko olla, että tavismunansaajat eivät vaivaudu kommentoimaan näitä ;)
Mä taas olen niin ylpeä mieheni varustuksesta, että pitää aina tulla päsmäröimään :D

Mieheni on vielä hoikka kuin mikä. Tai siis lihakset löytyy, sixpack yms. Mutta rasvaprosentti varmaan lähes 0 (toista kuin minulla)... Mutta siis huvittaa aina, että harva arvaakaan mitä siellä pöksyissä onkaan.
 
faktat kehiin
10 faktaa peniksestä

Kun tarkastellaan sitä huomion määrää, jonka mies keskittää vyön alapuolelle, voisi olettaa, että mies tietää paljon asioita omasta peniksestään. Tämä ei kuitenkaan ole yleensä totta. Mies tietää usein perusasioita, mutta Men’s Health on nyt julkistanut uusia ja harvinaisempia faktoja, jotka voivat auttaa sinua.

1. Tupakointi lyhentää penistä sentillä. Erektio vaatii toimivan verenkierron, ja koska tupakointi huonontaa verenkiertoa, ei erektio ole pitkässä juoksussa yhtä jämäkkä kuin muilla.

2. Turvonnut eturauhanen voi aiheuttaa sekä erektiohäiriötä että ennenaikaisia siemensyöksyjä. Jos kärsit akuutisti jommasta kummasta vaivasta, käy tutkituttamassa eturauhasesi.

3. Keskimääräinen miehen orgasmi kestää kuusi sekuntia. Naisille vastaava kesto on 23 sekuntia. Siispä, jos naiset haluaisivat olla asiassa tasa-arvoisia, he tuottaisivat meille neljä orgasmia jokaista saamaansa kohden.

4. Vain joka neljässadas mies on tarpeeksi taipuisa antamaan itselleen oraalista tyydytystä. On kuitenkin todennäköistä, että kaikki 400 ovat joskus temppua yrittäneet.

5. On kahdenlaisia peniksiä. Osa on kasvajia (grower) ja osa on leuhkijoita (shower). Ensiksi mainitut ovat levossa normaalikokoisia tai pieniä, mutta erektiossa kasvavat moninkertaisiksi, kun taas jälkimmäinen näyttää isolta levossa, mutta ei juurikaan kasva erektiossa. Tästä eteenpäin suihkuvertailut voidaan siis jättää omaan arvoonsa.

6. Lehden mukaan keskimääräinen yhdyntä kestää mieheltä kysyttäessä kaksi minuuttia ja 50 sekuntia, kun taas naisten mielestä keskimääräinen aika on viisi ja puoli minuuttia. Mitä?

7. Koolla on väliä, mutta ei myytin mukaisessa merkityksessä, kertoo State University of New Yorkin tutkimus. Jos penis on hieman keskimääräistä pidempi, se yltää paremmin ”asettamaan siemennesteen”, niin hämmentävältä kuin se kuulostaakin.

8. Ahkerimmin penistään lienee käyttänyt (ei masturbaatioon) Tongan kuningas Fatefehi vuosina 1770-1784, jolloin kuningasta ”palveli” seitsemän neitsyttä päivässä – yhteensä 37 800 naista vuosien varrella.

9. Paremman näköisillä miehillä on parempaa spermaa. Espanjalaistutkimuksessa naisia pyydettiin valitsemaan kuvista parhaimman näköinen mies. Useimmiten naiset valitsivat miehen, jonka sperma oli parhaimman laatuista.

10. Penismurtuman yleisin syy on raivokas masturbointi. Olkaa varovaisia.
 
"Vieras"
Hyvä juttu, varmasti juuri sopiva sun normaalia isompaan emättimeen :)

[QUOTE="tyytyväinen";28688754]Vai voisiko olla, että tavismunansaajat eivät vaivaudu kommentoimaan näitä ;)
Mä taas olen niin ylpeä mieheni varustuksesta, että pitää aina tulla päsmäröimään :D

Mieheni on vielä hoikka kuin mikä. Tai siis lihakset löytyy, sixpack yms. Mutta rasvaprosentti varmaan lähes 0 (toista kuin minulla)... Mutta siis huvittaa aina, että harva arvaakaan mitä siellä pöksyissä onkaan.[/QUOTE]
 
"tyytyväinen"
[QUOTE="Vieras";28688797]Hyvä juttu, varmasti juuri sopiva sun normaalia isompaan emättimeen :)[/QUOTE]

Tosiaan omia mittojani en tiedä. Saan miehen laukeamaan pelkillä pimpin lihaspuristuksilla. Myös kun saan orgasmin, niin mies sanoo sen tuntuvan taivaalliselta, joskus jopa kivuliaalta kalussaan. Joten miksi haluaisin tiukemman? Jos olen noista seikoista huolimatta miehestä löysä, niin tuskin hän siitä minulle mainitsee.
 
[QUOTE="Vieras";28688724]Useimmilla miehillä on keskivertokokoinen ja siten useimmat naiset saavat keskivertoa. Joka siis on suomessa 13,5cm.

Paitsi 2+:lla jossa naisien miehillä on harvoin alle 15cm, yleensä noin 18-19cm pitkä. :)

Johtopäätelmä? 2+-keskustelut ovat pääosin valehtelua ja heikkoitsetuntoisten mammojen virtuaalinen ponnauhduslauta. Kun muut pärjää elämässä, 2+-mamma korkeintaan palstalla. :D[/QUOTE]

Tuosta en osaa sanoa, mutta vaikuttaa että aihe on herkkä mammapalstalla. Miksi muuten heti sanottaisiin valehtelijaksi jos joku sanoo miehellään olevan normaalia isompi?
 
Jos 13,5 on keskiarvo niin samaan otantaan mahtuvat miehet 10cm, 12cm, 13cm, 15cm ja 18cm niin päästään aika liki tuota keskiarvona. Kellään ei ole noista sitä keskiarvopenistä, mutta sitä isompia voi olla se puolet populaatiosta. Jos sius ihan tilastoja ajattelee.
 
Hetkistä nauttiva
Semmoinen se on, että mies käärii sen rullalle ja tunkee farkkuihin. Ison grapen kokoinen möykky pullottaa silloin edustassa. Kaupassa naiset katsoo ja lipaisee huuliaan. Minä kuljen vierellä ja nostan nokkaa.
Tositoimissa se sitten osuu rintalastani alle. On se aikamoinen.
Hyvä peli.
 

Yhteistyössä