7-vuotiaana äitini aloitteesta. Otatin itse myöhemmin teini-iässä pari lisää. 25+ vuotiaana luovuin koko korviksista. Lapseni saa ne halutessaan joskus myöhemmin, ei ole ajankohtainen asia.
Olin 4v, vitsi mä muistan sen ihana päivän ikuisesti! Olin niin ylpeä niistä ja olin jo pitkään kinunu.
Mulla on kaksi poikaa eivätkä ole hirveästi korvisten perään ja ehkä olen vanhanaikainen tässä enkä annakaan ottaa kun ovat poikia.
Tytölle antaisin vaikka sillon 3v:nä jos ihan hirveästi haluaisi.
6 vuotiaana sain itse. Nykyään käytän korviksia lähinnä vain juhlissa. Kummallakaan tyttärelläni ei ole korviksia kun eivät ole niitä halunneet. Tytöt ovat 9v ja 7v.
itse sain 12-vuotiaana, oma tytär oli 10. Tein itse lisää yläasteikäisenä itselleni (vasemmassa 1 ja oikeassa 3), en kyllä suosittele... Tyttärellä taitaa olla kymmenkunta lävistystä (myös rustolävistyksiä) korvissaan tällä hetkellä, nyt hän on 17. Hänellä on kaikki ammattilaisten tekemiä.
En saanut korvakoruja kun 14-vuotiaana olisin halunnut. Ylioppilaslahjaksi olisin saanut, mutten enää halunnut. Enkä sen jälkeenkään. Itselläni ei ole lapsia.
Taisin olla jotain 7v.Oma tyttöni sai 6v lahjaksi kun oli pitkään toivonut.Nyt kyllä ko umpeutuneet kun ei sitten pitänytkään korviksia.Nuorempi tyttö ei ole edes kysellyt.
En ole vieläkään saanut. Joskus teini-ikäisenä kummitätini olisi vienyt rei-itettäväksi, mutten halunnut. Oma äitini ei sitä koskaan osannut edes ehdottaa. Hänelläkään ei ole korvissa reikiä.
Olin varmaan n. 6v, muistaakseni ennen koulun alkua kuitenkin. Esikoinen täyttää huhtikuussa 5 ja varmaan vuoden sisällä otetaan korvikset, JOS hän itse niin haluaa.
Vuoden kinusin ja 6v lahjaksi sain. Olin niiiin onnellinen Mulla on vieläkin ensimmäiset korvakorut tallessa, vaikken voikaan niitä nikkeliallergian takia käyttää.