G: Minkä ikäisenä menetit peppuneitsyyden?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
"hehe"
Tallella on ja tulee aina olemaankin. Ei oikein kiinnosta että paskat tulee sänkyyn tai että menee pidätyskyky, jatkuva ripuli ja ilmavaivat, suoli luiskahtaa ulos tai perse repeää.

Onneksi siis tästä asiasta saa päättää itse, että haluaako vai ei.
Minäkään en halua kokea noita asioita! Siksi en aiokaan synnyttää koskaan.

Anaaliseksiä harrastan kyllä hyvällä mielellä ja suurella nautinnolla, vailla mitään ongelmia tai hajuhaittoja. Tietenkin jos sinne heti pitää tunkea joku ananas, niin käykin sitten noin..
 
vierailija
Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.

Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.

Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.

Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.

Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan!
 
vierailija
Ehkä 22 taisin olla. Tosin teininä eka poikaystävä aneli sitä jatkuvasti ja kerran yritettiin kivuliain seurauksin. Myöhemmin nykyisen kumppanin kanssa uskalsin kokeilla uudestaan, koska mies ei painostanut ja muutenkin mies hoiti tilanteen hienosti ja rauhallisesti. Mulle on ollu yllätys se, että ilman mitään suolihuuhteluja yms. noin 30 kerran kokemuksella tasan kerran sitä itseään on näkynyt peniksessä.
 

Yhteistyössä