-Taisin olla seiskallaAlkuperäinen kirjoittaja että näin;23070961:- Meikkasit?
- Kävit baarissa?
- Seurustelit?
- Poltit tupakkaa?
- Olit kännissä?
- Suutelit?
- Harrastit seksiä?
- Sait orgasmin?
- Kiihotuit toisesta ihmisestä?
- Olit raskaana?
Sinbähän se olit joka ei harrasta seksiä ikinä etkä anna miehelle vaikka sitä panettaisikin? Mistä olet löytänyt tuon urvelon kuvan tuohon avaasi? =)- Meikkasit? en muista tarkalleen, alle 10v varmaan
- Kävit baarissa? juomassa vai muuten vaan? kännejä en ole baarissa vetänyt koskaan, ekaa kertaa baarissa kävin vanhempieni kanssa ihan lapsena jo
- Seurustelit? 17? ehkä. riippuu miten seurustelu määritellään.
- Poltit tupakkaa? 14? en muista milloin maistoin
- Olit kännissä? 13?
- Suutelit? 16
- Harrastit seksiä? lukiolaisena joskus
- Sait orgasmin? hmmm..?
- Kiihotuit toisesta ihmisestä? jaahas... en tiedä olenko?
- Olit raskaana? 18 (meni kesken, olin jo naimisissa)
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;23071506:Kun minä olen teinien äiti. Ja tälläkin palstalla usein "kuljutaa" että pitäkää lapsillenne kuria ja MINä en ainakaan antaisi teinini tupakoida / meikata / ryypätä/ seurustella jne. Ja mm Rollolaiselle usein kuittaillaan, että miski kiellät sen tai miski et kiellä sitä ja tuota. Pointtini oli se, että tämän kyselyn mukaan palsta on täynnä ihmisiä, jotka ovat tupakoineet 12-15 vuotiaana, sekstanneet saman ikäisenäm käyneet baareissa alaikäisinä, meikanneet ala-asteella... Minäpä sitten kysyn, miksi te ette totelleet teidän vanhempia? Miksi edellä' mainittujen asioiden tekeminen on nyt niin kauheaa, jos jonkun teini niin tekeekin, kun olette itsekin niin tehneet.Omat vastaukset: meikkasit, en vieläkään meikkaa päivittäin, en meikannut teininäkään, mutta sanotaan että joskus meikkasin noin 15 vuotiaasta
Kävin baarissa 18v
Seurustelin 19v
Poltin tupakkaa, kokeillut ehkä 17v, en polttanut koskaan
Olin kännissä 17v
Suutelin 16v
Harrastin seksiä 19v
Sain orgasmin ehkä 12v
Kiihotuin toisesta ihmisestä, en muista mutta varmaan noin 14v
Olin raskaana 21v
Ja ainakin baareissa käynnit, seurustelun, tupakoinnin ja juomisen ( varmasti joku myös seksin ) teinini ovat aloittaneet aikaisemmin