G: minkä ikäinen olet?

• Viestiketjun aloittaja .-.
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26440874:
Ihan OT, mutta miks sun pitää aina pistää tuo yhdysmerkki viestin ensimmäiselle riville?
Koska mun nimimerkki on sen mittainen, että se ei mene kahdelle riville kuten sinulla, mutta on niin pitkä, että se peittää viestini ensimmäisen sanan, joka on ärsyttävää sekä minulle itselleni, että lukijalle. ;)
Ymmäristkö?
Ja ensimmäistä riviä ei voi jättää tyhjäksi, joten laitan sinne viivan.

Viimeksi muokattu:
38.

Mulla oli tommoset puoli vuotta karmea kriisi päällä ennen synttäreitä, jotenkin tuntui että kun täytän 38 niin olen virallisetikin niin helkkarin paljon vanhempi, kuin miksi tunnen itseni. Kun synttäripäivä sitten tuli niin jotenkin helpotuin, tässä se nyt sitten on.

Saapa nähdä millaista kriisiä pukkaa kun 42 lähestyy; äitini kuoli sen ikäisenä.

Koska mun nimimerkki on sen mittainen, että se ei mene kahdelle riville kuten sinulla, mutta on niin pitkä, että se peittää viestini ensimmäisen sanan, joka on ärsyttävää sekä minulle itselleni, että lukijalle. ;)
Ymmäristkö?
Ja ensimmäistä riviä ei voi jättää tyhjäksi, joten laitan sinne viivan.
Aah. :) Nyt se on paljon vähemmän ärsyttävää kun tiedän syyn.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
.-.
38.

Mulla oli tommoset puoli vuotta karmea kriisi päällä ennen synttäreitä, jotenkin tuntui että kun täytän 38 niin olen virallisetikin niin helkkarin paljon vanhempi, kuin miksi tunnen itseni. Kun synttäripäivä sitten tuli niin jotenkin helpotuin, tässä se nyt sitten on.

Saapa nähdä millaista kriisiä pukkaa kun 42 lähestyy; äitini kuoli sen ikäisenä.
milloin täytit?

Yhteistyössä