Onko sinulla siis 18-vuotias mies?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mieheni on silloin 38 eikä kyse ole siitä, päästänkö minä, vaan siitä, kenen naisen kanssa hän mieluiten lomansa viettää. Jos minun kanssa meinaa olla, sen on oltava minä.
Siis onko miehesi nyt 18v, eikö teillä ole kouluikäinen lapsikin???Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mieheni on silloin 38 .
Ei ku mä just korjasin sen, oon vähän väsy. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Oikeastiko?:Onko sinulla siis 18-vuotias mies?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mieheni on silloin 38 eikä kyse ole siitä, päästänkö minä, vaan siitä, kenen naisen kanssa hän mieluiten lomansa viettää. Jos minun kanssa meinaa olla, sen on oltava minä.
Tuossa toisessa ketjussa useimmat näyttivät epäilevän, että mies pettäisi, jos sen päästäisi naiskaverin kanssa matkaan. Olen ollut siinä käsityksessä, että miehetkin jossain vaiheessa rauhoittuvat ja/tai saavat lisää järkeä päähän, mutta saatan tietenkin olla täysin väärässä...Alkuperäinen kirjoittaja vv:no miten se ikä siihen liittyy voiko päästää? En päästäis missään iässä! ha!