G: Minkä väriset haalarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pojalla tänä talvena tummansini/vaaleansini talvihaalari
viime talvena oli oliivinvihreä talvihaalari
välikausihaalari on tummansininen, joka on kohta pieni

ei violetissa värissä ole mitään vikaa, itse tykkään vaan enemmän sinisestä ja vihreästä väristä

Pojalla 7v tummansini-kirkkaankeltainen haalari (ihanan pirtsakka :-))
Tytöllä 3v beige

Henk.koht. en tykkää violetista, mutta jos sen värinen haalari olisi niin ainakin sellainen vaaleammanlainen olisi mielestä enempi tyttöjen värinen.

Esikoisella ja keskimmäisellä on sellaset vadelma-v.pun.-t.siniset Reimatecit ja kuopuksella Rukkan tummasininen, jossa keltaista. Kaikki on tyttöjä. Kuopukselle on ensi talveksi tummansininen Reimatec, jossa vaaleanpunaista olkapäissä. Olen suosinut paljon tummansinistä ulkovaatteissa, vaikka onkin kolme typykkää. Jotain tyttöväriä löytyy kuitenkin aina somisteista, myssyistä ja hanskoista. :)

Violetti/lila on vähän kausiluonteinen väri eli siihen on hankala löytää sointuvia (siis jos on yhtä tarkka kuin minä ;) ) myssyjä ja hanskoja. Mutta kyllä se pojalle käy yhtälailla kuin tytölle. Tummansininen sopii loistavasti lilan kanssa.

Esikoisella, täyttää kohta 3-v, on viininpunainen haalari, jossa tehostevärinä vaaleanpunaista.

Kuopuksella kirkkaanpuna/kirkkaansini/kirkkaankeltainen lassien haalari.

Violetti on ihan kiva, ostaisin kyllä mielellään omillenikin. Sävystä riippuen voisin jopa pukea pojankin violettiin, jos mulla sellainen olisi...

Kummallakin tytöllä on pinkki-v.lilat Reimatec-haalarit.
Esikolla on toisena pukuna Reiman Peuhari väriltään tummansininen-tummapinkki tai kanerva (en oikein tiedä mikä se väri on).
Kuopuksella toisena toppapukuna kirkkaanpunaiset toppahousut ja puna-vaaleanpuna-tummaroosa takki (H&M).

Ens talveks esikolle on tummalila tai violetti (mikälie) Lassie-haalari, mitä on nyt ollu myynnissä. Tehosteena jotain punaista. Toisena haalarina taas pinkki-v.lila Reimatec. Ja löytyy hänelle myös kaupunkikäyttöön punaiset toppahousut ja vaaleanpuna-punainen toppatakki.

Kuopukselle ens talveks Reiman tummansini-fuksia(?) tai joku sellanen ja aniliininpunainen(?) haalari jossa on kukallinen yläosa, oiskohan ollu joku Lotta&Lassi-haalari..

Pojalle en laittaisi lilaa haalaria. Tehosteena jossain pienessä kohdassa ehkä voisi olla tumman puolesta violettia / lilaa, jos asu muuten on poikamainen.
Yöpaita on tumma lila, ompelin itse kun halvalla kangasta löytyi. Tehosteena vihreä.

Uusimmat

Yhteistyössä