G: Milloin kuusi sisälle+koristellaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LepikonHeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LepikonHeta

Vieras
Laittakaa ystäväiset teidän aikataulua... Lapsuudessa toi kuusen siälle tuonti+koristelu tapahtui aina aatto-aamuna. Nyt olen pikku hiljaa alkanut siirtämään sitä jo aaton aatto iltaan, mut tänä vuonna jään joululta pois nykyisestä työstäni, vietämme ihan ekaa joulua ilman sukulaisia (10 vuotta ainaista passausta) jne. Milloin sitä voisi "hyvällä" syyllä jo kuusen sisälle ottaa ja koristella :xmas:

Kunhan posti sen tuo :) Allergian takia muovikuusi meillä ja tosiaan posti sen toivottavasti kuitenkin ennen joulua ehtii tuomaan. Lapsuuskodissani yleensä aaton aattona laitettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja LepikonHeta:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
viime sunnuntaina laitettiin :D

Tuolla kuistilla olis meidään, pitäisiköhän jo nostaa... =)

tottakai! herranen aika, anoppi on jo tottunu siihen että meillä kuusi on joulua tuomassa. sanoi että tuodaan uusi kuusi jouluksi jos alkaa varistaa neulasia. mutta eihän se, kun sitä rakkaudella pidetään :D
mä heitän kuusen ulos sitten jo uudeksi vuodeksi. mutta nautitaan siitä etukäteen.

Meillä on ollu perinne jo kotona ja olen jatkanu sitä.
Eli kuusi tuodaan sisälle aatonaattona ja aattoaamuna yhdessä lapsien kanssa se koristellaan. Mies pistää tähden latvaan ;)

Huomenna kuulemma on tulossa kuuset ja heti kun ehdin otan sisään. Viimeistään perjantaina ja koristelen tottakai heti. Minulle kuusi on suurin joulun koriste ja sen pitää olla ajoissa sisällä tuomassa joulun tuntua.

Jouluaattona on kaikkea muuta puuhaa...

Yhteistyössä