G: Millaisia ulkoiluvaatteita käytätte? Tyyppi ja merkki.

  • Viestiketjun aloittaja Sporttinen gallup
  • Ensimmäinen viesti
Sporttinen gallup
a) En omista lainkaan erillisiä ulkoiluvaatteita.

b) Perinteinen edullinen tuulipuku joka pitää tuulen muttei sadetta.

c) Jokasään täysin veden- ja tuulenpitävä ulkoilupuku.

d) Muu tyyppi. Mikä?

Oletteko olleet tyytyväisiä ostokseenne?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sporttinen gallup:
a) En omista lainkaan erillisiä ulkoiluvaatteita.

b) Perinteinen edullinen tuulipuku joka pitää tuulen muttei sadetta.

c) Jokasään täysin veden- ja tuulenpitävä ulkoilupuku.

d) Muu tyyppi. Mikä?

Oletteko olleet tyytyväisiä ostokseenne?
c ja d=Coret vuorella

 
vieras
a)
Paitsi nyt kun lapsi alkaa olla hiekkalaatikkoiässä, niin c) Haltin Drymaxx-housut ja miehen vanha Haltin Drymaxx-takki (josta näyttäisi kalvo olevan kohta entinen).

Tosin useimmiten pihalla olen farkuissa ja fleecessä. Mulle toppatakkikin on aika kammotus ;)
 
C sitten kun appiukko tulee kylään, en tiedä mitä merkkiä se meinas mulle ostaa.

Nyt ja jatkossa myös D = vanhat mukavaksi käytetyt farkut tai jodhpur-malliset ratsastushousut, ja fleece-takki.
 
ap
Yhteensä 16 vastausta joista eniten 7 kpl c-vastauksia. Lisäksi yksi tyylikäs vedenpitävä d-Catmandoo jonka siirtäisin c-kategoriaan. Voihan ulkoiluvaatekin olla tyylikäs. Puolet palstalaisista siis pysyy ulkoiluvaatteissansa kuivina sateella ja loput ei ulkoile tai luottaa sateenvarjoon tai kuriksiin.

KIITOS OSALLISTUJILLE. Palkintoja ei arvota tällä kertaa:)
 
B+C/D.

Multa löytyy ihan verkkarihousut, mutta ulkovaatteita on sitten senkin lisäksi paljon. Marmotin ohut gorekuoriasu , Milletin gorethousut, marmotin goretakki, joku prismassa myytävä kalvoasu ja löytyy multa myös sadehousut&takki. Sadeviitta ja lahkeet. Tää talous on täynnä ulkoiluvaatteita...
 

Yhteistyössä