G:Millaisessa yöasussa nukut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mies, alushousuilla tai alkkareilla ja t-paidalla
mä, riippuen lämpötilasta yöpuvussa ja sukat jalassa, alushousuilla ja t-paidalla tai sitten pelkästään alushousuilla.

Talvella pidän yöpyä, milloin pyjama, milloin shortsiyöpy tai paituli. Eikä koskaan pikkareita. Joskus sukat. Kesällä yleensä alasti. Isäntä nukkuu ympäri vuoden pikkareissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
pikkarit ja rintsikat mulla, miehellä bokserit jalas.

ei saisi käyttää rintaliivejä nukkuessa! en muista kyllä sitä syytä enää...käytä vaikka jotain toppia (sellaista mitä käytettii ennen ku siirryttiin rintsikoihin.. )

itse nukun yleensä alasti,mutta nyt raskaudentakia pidän pikkareita ja pikkuhousunsuojaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Moni nukkuu näköjään alasti!Ihmetteleekö lapset mitenkään?Vai heräättekö ennen lapsia?

mä ainakin heräämisen jälkeen laitan mukelolle aamupalan ihan ilman yläosaa.. on ne mut ennenkin nähny alasti. mun mielestä se on ihan normaalia. varmaa ihmettelis jos olisin verhonnut itteni kokoajan.

Ite nukun joko toppi ja pikkarit päällä tai sit pelkät pikkarit+tietty villasukat jalassa, melkeinpä poikkeuksetta, kun varpaat on aina jäässä

Miehellä on pelkät boxerit

mä nukun aina joko oma pitkä t-paita tai joskus miehen t-paidat myös lainassa ja kesät talvet villasukat jalassa (ei pysty nukkuu ilman) ja tietty pikkarit jalassa
mies joko pikkukalsarit tai bokserit jalassa tai joskus nakuna
ite en kyllä osaa nukkua alasti

Yhteistyössä