G: Millainen on juhlakahviastiastosi? Tai mitä keräät?

Ulpukka
Mulla on vihreää 24h-sarjaa kuudelle hengelle. En ehtinyt keräämään enempää, kun väriä lakattiin valmistamasta.

Nyt aloitin valkoisen Taika-sarjan keräämisen.
http://www.iittala.fi/web/Iittalaweb.nsf/fi/tuotteet_syominen_astiasarjat_taika_kahvi_cappuccinokuppi_02_l_lautanen_15_cm_valkoinen

tt
Kahviastiastoni on Villeroy&Bochin Old Luxenburg -sarjaa. Kahvikuppeja tasseineen on muistaakseni 12 kpl ja 2 teekuppia. Myös sokerikko ja kermakko löytyy samaa sarjaan. Nyt toivoisin vielä tarjoiluastioita tuota sarjaa, jotta sais koko kahvipöydän kattaa samoilla astioilla :). Arkikäytössä on muumimukit!

Fleur de la Cour
Olen astifriikki, mutten silti omista mitään villeroy&boch astiastoa.. Joskus ehkä sitten kun keittiössäni on tarpeeksi tilaa astiaharrastukselleni. Mulla on tällä hetkellä keräyksessä Pentikin Mustaviinimarjaa ja Iittalan Paratiisia sekä kermansaven valkoista Oliivia ja lisäks mulla on täydellinen kahviastiasto jonka olen saanut mummultani ylioppilaslahjaksi jonka merkistä ei ole hajuakaan, sellaset kukkakupit..

Työäiti
Kahvikupit löytyy Teemasta, Pentikin Ainosta ja Myrnasta. Lisäksi Teeman seuraan on sovitettu Muutama Taika-lautanen (jouluksi punaista). Käytännössä Ainoa en enää käytä, vaikka siitä on kakkuvadit ja sun muut. Myrna on pahvilaatikossa käärittynä sanomalehteen. Mutta jos tarvin 18 hengen kahvituksen, niin sen voi kaivaa hätätilanteessa esille.

Käytännössä ostan aina Teemaa enemmän. Se käy juhlaan ja arkeen.

kaikkea ei tarvitse omistaa
Ei meillä ole sellaista. Juhliakin on vain lasten sukulaissynttärit pari kertaa vuodessa. Tällöin lainataan anopilta astiat (Teema) ja muutama lisätuoli.

Yhteistyössä