G: Miksi käyt ja keskustelet tällä palstalla?

  • Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Olen roikkunut palstalla jo yli 7 vuotta, joten täällä on paljon tuttuja. Käyn toisellakin palstalla, mutta sinne kirjoittaessaan pitää ajatella enemmän, täällä pikemminkin rentoutuu.
suosittele jotan muutakin palstaa, kiitos. itse olen tààllà suomifiilistà hakemassa, mutta joku toinen palstakin voisi tulla kyseeseen
city.fi
 
Keittiönoita
Jos mä nyt kuitenkin listaisin ihan ne todelliset syyt..

1. Täällä on mukavia ihmisiä.
2. Olen saanut jo monesta palstalaisesta kavereita myös tähän irl-elämään ja joistain on tullut jopa hyviä ystäviä.
3. Tänne on helppo tulla. Paitsi silloin, kun on huoltokatko.
4. Aika ajoin löytyy mielenkiintoisia keskusteluita, joihin voi uppoutua ihan ajatuksenkin kanssa.
5. Y-viesti ja kerhot.
6. Palsta on loistava tekosyy lusmuilla kotitöistä B)
7. Tänne voi tulla siihen aikaan vuorokaudesta, kun kavereille ei enää kehtaa soittaa. Ts siis öisin.
8. Työni edellyttää joskus vain tietyjen asioiden odottelua, joten odotellessani on ihan näppärää piipahtaa palstalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
taidan olla vaan tyhmä.
Ollaan yhdessä! :D
Yhdyn idioottien pinoon.
Joukossahan se tyhmyys tiivistyy, joten hyppään pinoon B)
Ollaan ihqui ja nuoriii...... :wave:
Tais jäädä levy päälle? :D
 
vierailija
Tylsistynyt (hoitovapaalla). Menisin töihin mutta kun just jään taas äitiyslomalle. Kämppä on siivottu katosta lattiaan, ikkunat pesty, kaapit tyhjennetty turhista, tulevalle vauvalle ommeltu kestot. Lapset sen verran pyörii sylissä etten kuitenkaan pysty keskittymään vaikka johonkin opiskeluun. Onneksi kohta alkaa puutarhakausi..
kohta alkaa uusimmat jaksot📺
 
vierailija
No siis aikoinaan oli kyllä ajatuksena mahdollinen pesän saanti. Ei toteutunut. Mut parempi mahis täält ku baarist kummiskin. Tinder yms. ei vaihtoehto koska kukaan ei vastaa jos naama ei näy. Ja jos naama näkyy, niin sitten ei ainakaan vastaa.
 
vierailija
Tylsistynyt (hoitovapaalla). Menisin töihin mutta kun just jään taas äitiyslomalle. Kämppä on siivottu katosta lattiaan, ikkunat pesty, kaapit tyhjennetty turhista, tulevalle vauvalle ommeltu kestot. Lapset sen verran pyörii sylissä etten kuitenkaan pysty keskittymään vaikka johonkin opiskeluun. Onneksi kohta alkaa puutarhakausi..
Se tv-sarja on just menossa📺
 
vierailija
No siis välillä käyn. Harvenemaan päin. Täällä nykyään vaan kinastelu ja jankutus sytyttää. Ennen täällä keskusteltiin ideoista ja miten maailmaa kehitellään paremmaksi. Ja erimielistenkin kanssa keskustelu eteni. Nyt vain sätitään muita ja jankutetaan vuodesta toiseen samoi juttui. Eli ei siis ole minkäänlaista kehitystä. Ite rakastaisin sitä et joku kehittelisi täysin pähkähullun idean ja siitä keskusteltaisiin ja käytettäisiin mielikuvitusta. Parhaimmat keskusteliat. Erimielinen oli aivansama ja samanmielinen mörkö äiti. Mut ne keskustelut eteni vaik erimieltä ja löytyi uusia näkökulmia ja pointteja joita sitten ratkottiin yhdessä. Yhteistyö on täällä nykyään nolla tasoa eikä mikään etene itse inhoa jankutusta ja harvoin palaan itse jankuttamaan jo kerran asiasta sanottuani ellei uutta ideaa aiheeseen löydy. Mut oon nyt löytänyt kyl mielekkäämmän palstan.
 
vierailija
Keskustelupalsta antaa hyvän kuvan ihmisten koulutuksesta tai sen puutteesta ja yleissivistyksestä. Täältä löytää mitä ihmeellisimpiä juttuja ja käsittämättömiä "faktoja". Päivän hupihetki on piipahtaa täällä ja lukea uusimmat älynväläykset.
 
vierailija
Keskustelupalsta antaa hyvän kuvan ihmisten koulutuksesta tai sen puutteesta ja yleissivistyksestä. Täältä löytää mitä ihmeellisimpiä juttuja ja käsittämättömiä "faktoja". Päivän hupihetki on piipahtaa täällä ja lukea uusimmat älynväläykset.
Olen #46 hupailija. Kirjoitan löysin rantein ja luen tätä palstaa sieltä täältä.
Meno on palstalla rauhoittunut ja hyvä niin.
 

Yhteistyössä