G: Mikä on ihaninta suomessa? (vastapainoa pinolle; mitä inhoat suomessa eniten).

Mä tykkään kaikista vuodenajoista valtavasti! Kevät talvi on ihanaa aikaa..alkaa luonto heräilemään, aurinko lämmittää...ränneistä tippuu vesi, pääsiäinen, vappu, juhannus, ihana kesä! :) syksykin -alkusyksy on kivaa aikaa, kirpeyttä ilmassa ja ruska! Joulu on kans kiva ja sit on taas kiva päästä pilkille ja patikoimaan järven jäälle...
puhdas luonto ja sellaista :)

matkailija
Vuodenajat :) ei niitä kaikkialla ole. Suht toimiva terveydenhuoltojärjestelmä. Ihmisten puheilla on yleensä joku painoarvo ja ihmiset tarkoittavat mitä sanovat. Ruokaa kaupoissa (olkoonkin hinnakasta) .

Keittiönoita
Valoisat kesäyöt. Metsät ja järvet. Yleinen luotettavuus...eli jos verovirasto on auki klo 16 asti niin se myös on tai jos taksi on tliattu aamuksi klo 6:30 niin se on viimeistään 6:30 odottamassa. VR:ää ei lasketa nyt lukuun :LOL:

:)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Valoisat kesäyöt. Metsät ja järvet. Yleinen luotettavuus...eli jos verovirasto on auki klo 16 asti niin se myös on tai jos taksi on tliattu aamuksi klo 6:30 niin se on viimeistään 6:30 odottamassa. VR:ää ei lasketa nyt lukuun :LOL:
:)

Yleinen luotettavuus...eli jos verovirasto on auki klo 16 asti niin se myös on tai jos taksi on tliattu aamuksi klo 6:30 niin se on viimeistään 6:30 odottamassa. VR:ää ei lasketa nyt lukuun :LOL:
No nämä munkin listaan.

Nimimerkillä: Lentonsa missannut kun ei se taksi tullutkaan ja uusintatilaustaksikaan ei tullut jne... Enkä asu Englantia eksoottisemmassa paikassa.

nam
karjalan- ja perunapiirakat, mämmi, ryynimakkara, pöllöhillo ja muut talkkunaherkut, loimulohi, kalakukko, mustamakkara, leipäjuusto, rieska, aurajuusto! Ja sienett, marjat ym,. mutta niitähän on muissakin pohjoismaissa (niin kuin vuodenajatkin jne) - tuossa oli nimenomaan SUOMALAISIA herkkuja :p

Keittiönoita
Näihin sanoihin on kiteytettynä kaikki, se, mitä tästä rakkaasta isänmaastani ajattelen:

On suuri sun rantas autius,
sitä sentään ikävöin:
miten villisorsan valitus
soi kaislikossa öin.

Joku yksinäinen, eksynyt,
joka vilua vaikeroi,
jok' kaislikossa kierrellyt
eik' emoa löytää voi.

Sun harmajata aaltoas
olen katsonut kyynelein:
ens' surunsa itkenyt rannallas
mun oma nuoruutein.

On syvään sun kuvasi painunut
ja sitä ikävöin.
Olen villisorsaa kuunnellut
mä siellä monin öin.
:heart:

Näihin sanoihin on kiteytettynä kaikki, se, mitä tästä rakkaasta isänmaastani ajattelen:

On suuri sun rantas autius,
sitä sentään ikävöin:
miten villisorsan valitus
soi kaislikossa öin.

Joku yksinäinen, eksynyt,
joka vilua vaikeroi,
jok' kaislikossa kierrellyt
eik' emoa löytää voi.

Sun harmajata aaltoas
olen katsonut kyynelein:
ens' surunsa itkenyt rannallas
mun oma nuoruutein.