G; Mikä näistä?

• Viestiketjun aloittaja Saabisti
  • Ensimmäinen viesti
Pihassa seisoo kaksin kappalein Saabeja. Ja kun sukujuhlat tulee on piha täynnä Saabeja!! Joten sukua myöten voin sanoa, että Saabismi on sairaus ja todella Turbous mielisairautta. Meillä ne molemmat turboja. :ashamed:
Mersulla on huono maine! Ja liikenteessä ovat täys törppöjä. Euroopan omistajia. Katsokaas vain maalaistolloja. Hameella tullaan ja navetta haisee, ja eiku vanha mersu olla täytyy :LOL:
Volvo on ihan kivan näkönen kans. Minulla on kuitenkin myös se HARHALUULO että Volvot ois mopoja. Ei ne kuulemma ne nykyajan Volvot enää...

Vai on mersulla huono maine :LOL: :LOL:
Minä en Saapasta ottaisi, kun pakon edessä.
Meillä on ollut eri merkkisiä autoja ja voin sanoa että: nyt kun vihdoin saimme ostettua uuden karhean mersun, niin meillä on OIKEA AUTO!
Maksoi kyllä maltaita mutta on laadussakin hiukka eroa ja ennen kaikkea upea ajettava, tilava, kiihtyy tosi äkkiä, sisälta hieno: nahkaverhoilu, automaattivaihe, ilmastointi, ajotietokone, tv ym.
Mut jos ei ikinä ole kunnon mersulla ajanut niin mistäpä sitä upeutta tietäisi.
Yks pikku juttu? Jos mersu on niin huono: miks rikkaat ostavat niiiin
huonoja autoja, kun rahasta ei kiikasta. :LOL:

isukki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2004 klo 22:38 Niina kirjoitti:
Vai on mersulla huono maine :LOL: :LOL:
Minä en Saapasta ottaisi, kun pakon edessä.
Meillä on ollut eri merkkisiä autoja ja voin sanoa että: nyt kun vihdoin saimme ostettua uuden karhean mersun, niin meillä on OIKEA AUTO!
Maksoi kyllä maltaita mutta on laadussakin hiukka eroa ja ennen kaikkea upea ajettava, tilava, kiihtyy tosi äkkiä, sisälta hieno: nahkaverhoilu, automaattivaihe, ilmastointi, ajotietokone, tv ym.
Mut jos ei ikinä ole kunnon mersulla ajanut niin mistäpä sitä upeutta tietäisi.
Yks pikku juttu? Jos mersu on niin huono: miks rikkaat ostavat niiiin
huonoja autoja, kun rahasta ei kiikasta. :LOL:
Hyvä veto, Niina.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 12:08 Sidney kirjoitti:
Mersu on ainut auto noista meijän mielestä...volvot on traktoreita!!
Mut hei tää on sitten mun mielipide =)
Mäkin olin tätä mieltä niin kauan kunnes näin sen tuossa pihassa. ;)

Tosin saabistakaan ei pahaa sanottavaa, oikein hyvä auto ajaa.

Maari
Jos mulla olis omaa rahaa, niin sitten oli Volvo XC90, mut kun ei oo, niin mulla Saab 900 vm -87... tosin nyt talviteloilla, kun ei puhallin pelitä ja korjata ei huvita... halvalla irtois :)

Yhteistyössä