G:Mikä asia kadutta?

a.Kadutta etten osaa sunnitella mitään etukäteen,aina kiire.
b.kadutta 3tonnin sohva joka on nyt kuin rätti
c.kadutta että ostimme joskus silloin väärää kämppä ja raskaus meni huonosti sen takia.
d.kadutta että olen tyhmä ja stressaan liika :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Miks mua kadutta niin paljon :/ :/
Savanna hei, sä et pääse tosta alakulosta koskaan eroon, jollet sä vaan lopeta murehtimasta turhia asioita. Yritä keskittyä nauttimaan siitä mitä sulla on (ihanat tytöt, ihana mies ja uusi koti valmistumassa, ystäviä!) ja lopeta huonojen asioiden miettiminen, kun ne ei sillä miettimisellä muutu miksikään. Aloita vaikka siitä, ettet enää kirjota palstalle huonoja asioita, mieti onko tää nyt kirjottamisen arvoinen asia. Sä unohdat ne paremmin, kun et kirjoita jokaista asiaa ylös ja pilaa päivääs sitten sillä.
 
No muutama asia kaduttaa, mut ei niistä sen enempää.
Ja Savanna, et niille asioille enää mitään mahda, ovat ollutta ja mennyttä, joten koitas ajatella niin että teet jatkossa tietyt jutut paremmin ja lopetat vanhojen juttujen murehtimisen? :)
( tiedän, ei ole varmaan helppoa mutta helpompaa ehkä kuin märehtiä niitä mennetiä )
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Kïitos teille :hug: en osaa vaan lopetta,tänään tuntu että ihan kamala päivää on tänään,varma kun huomenna esikoisella lääkäri :(
se nostaa ressin pintaan..ai nou..ootas vaan huomenna :x mua jännittää tiistainen ja nytkin prkl mikä migreeni.

mua kaduttaa tai no harmittaa etten älynnyt sillon mri ja mra:n jälkeen vaatia kunnon selontekoa niistä tuloksista.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Halia sulle shadi :hug:
Mä olen nyt niin stressaantunut tuntu että räjähdän :x nyt stresaan ihan kaikista :x
harmi vaan kun välimatka on niin pitkä :hug:
Poika kattoo onneks lastenohjelmia..okei no mitä mä täs teen? sen takii jotta pysyisin hereillä ja pystyssä..kahvii vois koittaa mut ei jaksa.
Laske kymmeneen..hengitä syvään sisään ja ulos.
Ota kynä ja paperi..ja kirjota siihen mitä sä stressaat..
sitten mietit et miks ja mitä niille vois tehä..
 

Yhteistyössä