Eli laitetaanpa tähän pystyyn sellainen positiivinen ketju ja kerätään niitä asioita, jotka on ollut ihanaa ja parasta vauva-ajassa.
Kun tohon toiseen ketjuin laitoin negatiivisia asioita, niin pitää tää tärkeämpi ketju saada sivulla ylöspäin

Itelle koko vauva-aika oli paljon positiivisempi asia mitä oli odottanu. Jotenkin kaikki vaan varotteli siitä, että sit et nuku, oot väsyny, parisuhde on entinen, kroppa entinen, ei oo enää omaa aikaa jne.
Olin aidon yllättyny siitä, että synnytys oli inhimillinen kokemus: tottakai se sattui, mutta kyllä oon pahemmassakin paikassa ollu. Olin tietenki väsyny, mutta toivuin paljon nopeammin ku luulin. Ja ne kilotkin lähti imettäessä aika lailla itsekseen.
Niin se imetys, kyllähän se aluksi sattui, mutta ei sitten ollutkaan niin vaikeaa, oikeastaan helppoa. Ja mukavaa. Sitovaa, joo, mutta oon onnellinen, että sain imettää, ei tarvinnu lähteä korvikkeen kantamis + pullonpesemisrumbaan.
Vaikka meidän pieni itkeskeli pari ekaa kolme kuukautta joka ilta, niin kyllä siihen päivään mahtu paljon hyvää. Esimerkiksi aamut: sai ite nukkua pitkään ja heräillä rauhassa, ei kiirettä töihin. Ja se pieni ihminen jokeltelee sängyssä ja on onnessaan ku näkee taas äidin.
Niitä yöheräilyjä parin tunnin välein jatkui melkein vuoden ikäiseen asti, mut en voi sanoa, et olisin ollu väsyny. Oon paljon väsyneempikin ollu elämässäni, ja vaikka oon tottunu nukkumaan ilman herätyksiä kunnon yöunet, niin ne herätykset oli helppoja, kun nukahti sitten ite pian uudestaan.
Näin syksyllä on ihanaa, kun voi olla päivällä ulkona! Vaikken mikään ulkoilmaihminen ookkaan, niin oon nauttinu siitä, että välillä näkee aurinkoaki ja saa happea.
Parasta kaikesta on se rakkaus, mitä lapseen kokee. Ei se roihunnu siellä sairaalassa mutta nyt on paljon voimakkaampaa, mitä osasin etukäteen kuvitella. Melkein mitä vaan oisin tuon pienen eteen valmis tekemään ja sitä toista vaihtoehtoa, elämää ilman rakasta lasta, en halua enkä voi kuvitella.